athena_arabians
Trådstartare
Kan fö meddela att jag hittat ärtorna De låg i en pyts som hade en annan fröpyts ovanför sig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En god fredag även för er!Vi åt rökta räkor igår också
En god fredag även för er!
Vi var en sväng till byggfirman idag och fyllde på med trallvirke inför sommarens projekt. Jäklar vilken prishöjning mot ifjol 50 % upp per löpmeter!!
Tack o lov så hade dom Kristihimmelfärds-rabatt på 15 % på hela köpet så lite billigare kom vi undan på det hela (vi köpte lite annat också), men ändå
Reparerade bilen för samma summa igår Mycket bättre med böcker mao! Vad blev det för något?Okej, det kan vara så att jag just råkade köpa lite böcker för över 6000:- Så himla typiskt mig, har en tråkig dag på jobbet och kommer på att jag ska kolla efter en viss bok som jag vill ha och plötsligt ligger det 10 andra böcker i varukorgen och hoppsan hejsan, plötsligt har köpet bara gått igenom
Här har det hänt att brödkniv fått assistera som sågBarnsäkra pillerburkar som även är (jag) vuxensäkra. Klippt och bänt och skruvat. Plötsligt händer det...
...levaxin över halva golvet som jag fick stoppa tillbaka i burken.