Vad gör vi? Del CXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har fixat iordning cykeln så den för hoppningsvis håller i morgon när jag ska cykla med den till pappa. Kommer behöva ha den där nästa veka när jag flyttar in :nailbiting:
Blev sedan sugen på äppelpaj och kastade ihop något - och självklart blev det den godaste äppelpajen jag någonsin gjort? :d
Skrev inte upp vad jag gjorde och var rejält distraherad av hästtidning när jag lagade den så har ingen susning vad jag har gjort :D:cautious:
 
Usch då! Fyfan vad tråkiga pengar att lägga på sånt 😩

Eh, bara böcker om smycken och beading 😂😂😂
Den här har jag mest ångest för, rätt mycket pengar för två böcker men.....

Visa bifogad fil 69565
Oj ja jäklar det var inte dåligt haha! Men det om det är glitter på omslaget = bra investering ändå :laugh::laugh: Kan inte vänta på att se vad du kommer pyssla ihop! :love:
 
IMG_20210515_164133401_PORTRAIT.webp

Party på lördag kvällen
 
:banghead:
Trodde den sortens människor var utrotade vid detta laget.

För sisådär 20 ¨år sedan fick jag kommentarer när jag körde stor SUV med 2-tons transporten. Men hade någonstans hoppats att sånt hade dött ut. :meh:

Så här ser kompisens ekipage ut. Hon är ganska liten och nätt själv (dock lastbilschaufför till yrket men det vet man ju inte när man ser detta ekipage)

Det lustiga ar att nar jag kor var husbuss eller korde den har kombinationen lyfter man over 50 pa ogonbrynen och blir sa forvanade ... och kvinnor over 50 peppar jatte mycket ... sarskilt om maken ar med och alltsa sitter bredvid :meh:



men nar jag korde den har hast vagnen var det inte nagon som hojde ogonbrynen nar jag stannade for att tanka eller pa en rastplats. Att kvinnor kor stora hast ekipage ar alltsa helt okay ... men inte stora fritids ekipage.:cautious:

 
Usch då! Fyfan vad tråkiga pengar att lägga på sånt 😩

Eh, bara böcker om smycken och beading 😂😂😂
Den här har jag mest ångest för, rätt mycket pengar för två böcker men.....

Visa bifogad fil 69565

Jag kör på att man lever bara en gång (inom rimliga gränser då). Mina saker jag köpt på sistone (skåp och lampa a la jugend) var för dyra... men jag blir lycklig av att ha dem i mitt hem (och jag tror huset gillar dem också).
 
Det blir lite "Wax on, wax off" över det hela :laugh:

Ovanstående är garanterat obegripligt för de som inte upplevt 80-talet och en viss film :D
Ja, verkligen.... :D Han var ute efter att vi hade gått och lagt oss en kväll och drog på presenningen i ösregn. Enligt prognos skulle det ju inte regna på hela natten, men såklart började det ösa ner så fort vi hade lagt oss. Jag tyckte att han skulle "let it go", men icke..... :D
 
Oj ja jäklar det var inte dåligt haha! Men det om det är glitter på omslaget = bra investering ändå :laugh::laugh: Kan inte vänta på att se vad du kommer pyssla ihop! :love:
Vänta bara, har köpt ännu fler rena inspirationsböcker 😂😬

Åh tack! 😍 Jag kan inte heller vänta, längtar varje dag på att mitt arbetsrum ska bli färdigt så att jag kan börja sy på allvar igen 😅 du kommer väl förbi nästa gång du är i Göteborg?
 
Jag kör på att man lever bara en gång (inom rimliga gränser då). Mina saker jag köpt på sistone (skåp och lampa a la jugend) var för dyra... men jag blir lycklig av att ha dem i mitt hem (och jag tror huset gillar dem också).
Helt enig 😁 vad tusan, det är bara pengar, det kommer alltid nya 🤷‍♀️

Jag tänker att eftersom jag varken röker, snusar eller dricker alkohol så är det okej att ha ett mindre shoppingberoende 😁
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 346
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 120
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 337
· Visningar
37 181
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp