Hoppas det vänder snartSkulle behöva duscha
Fukteksemet ser bättre ut
Skulle behöva diska och fan och hans moster.
Hatar covid.
Jag var ju rädd för att bli så här dålig med.
För Inget kan ju nånsin gå lätt i livet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas det vänder snartSkulle behöva duscha
Hatar covid.
Skulle behöva duscha
Hatar covid.
Jo jag har muggar
Engångstallrikar/-muggar/-bestick är mitt bästa tips. Futtigt men för ändå stor skillnad.
Du är såå välkommen vi kan träna på att ha syjunta så vi är väl förberedda när ålderdomen kommerMen ja! Det hade varit skitkul ju
Det är inte idealiskt alls. Om allt porslin tar slut och köket börjar lukta ruttet för att orken inte finns är det ändå ett skönt ess i rockärmen.Jo jag har muggar
Men köpa engångs känns lite väl oekonomiskt
Får man texta sin eventuella kattuppfödare typ en gång i veckan för att höra hur kattmamman mår, eller är det för mycket? (nej, jag hade inte tänkt skicka ett meddelande EGENTLIGEN... men..)
Haha, skönt att någon är på min sida.JA det får man
hälsningar/personen som ringde omplaceringsägaren ett *host* stort antal ggr per dag i flera dagar tills allt var i hamn.
Haha, skönt att någon är på min sida.
Det är ju faktiskt rätt nära nu! Mindre än två veckor.
Det kanske till och med är positivt?
Att skicka sms en gång i veckan tycker jag inte räknas som "stalkernivå". Det känns väl bara lite gulligt att du är förväntansfull och intresserad, tycker jag !Haha, skönt att någon är på min sida.
Det är ju faktiskt rätt nära nu! Mindre än två veckor.
Det kanske till och med är positivt att höra av sig på stalkernivå?
Jag håller redan utkik efter klätterträd på lokala sidan, de brukar dyka upp i gott skick med jämna mellanrum.Absolut! Och sedan vänta och vänta och vänta tills lillkisse blir tillräckligt gammal för att flytta hem. Men man kan alltid fylla tiden med att köpa allt man behöver (och en hel del man inte behöver )
Haha, jag vet inte jag. Väljer att skicka till uppfödningens officiella sida i alla fall istället för hennes personliga fb, så känner hon kanske mer att hon kan svara när det passar.Att skicka sms en gång i veckan tycker jag inte räknas som "stalkernivå". Det känns väl bara lite gulligt att du är förväntansfull och intresserad, tycker jag !
Jag röker,men snusar o dricker inte.Jag röker och snusar iaf inte...