Vad gör vi? Del CXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sitter och googlar inspiration på lampor, främst till hallen och köket. Himla kul, jag brukar oftast va så snål med sånt och behålla lampor jag ledsnat på för jag tycker det är dyrt att köpa nytt... men nu ska jag kosta på mig att köpa nåt jag verkligen vill ha till nya lägenheten :up:
 
Absolut! Och sedan vänta och vänta och vänta tills lillkisse blir tillräckligt gammal för att flytta hem. Men man kan alltid fylla tiden med att köpa allt man behöver (och en hel del man inte behöver :angel:)
Jag håller redan utkik efter klätterträd på lokala sidan, de brukar dyka upp i gott skick med jämna mellanrum. :)
Jag har också börjat konditionera shiban med ett "Look, kitty!" och klick med godis ute på gatan. Inte för att hon brydde sig innan, men ja.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 344
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 120
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 330
· Visningar
37 004

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp