athena_arabians
Trådstartare
Har fått vedleverans. Dvs jag är inte sysslolös
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Våra 6 kubikmeter ligger under presenning som maken påpassligt lägger på - tar av - lägger på - tar av....allt eftersom vädret skiftar.....Har fått vedleverans. Dvs jag är inte sysslolös
Väntar på sushi till ikväll
Är också chokladsugen men har inte bestämt om jag ska ge vika Har heller inte sett den omtalade Marabou ”chokladboll” än
Rapport önskas på smakupplevelsen!
Rapport önskas på smakupplevelsen!
Poolen är igång, sonen är taggad. Men det regnar och är kallt här
Nooo, jag vill inte se den Finns inte på min Ica så jag får vänta. Du frestar ju bara med den där bilden Säkert supergod...
Han är ung, han hoppar säkert i ändå
Grannens son (som numera är vuxen med barnbarn) fyllde moped i december... han var ute på premiärrundan i -15 Väder är inte så kinkigt när man är ung och motiverad!
Nja den är inte god tyvärr smakade här om dagen Smakar kemiskt precis som alla de andra med konstiga smak kombinationer.Nooo, jag vill inte se den Finns inte på min Ica så jag får vänta. Du frestar ju bara med den där bilden Säkert supergod...
Ja, då gör det ju inte så mycket även om jag ska testa nån gång ändå. Kemiskt är ju aldrig gott Lite konstigt egentligen för kaffe, brownie och kokos borde va en enkel smak att få tillNja den är inte god tyvärr smakade här om dagen Smakar kemiskt precis som alla de andra med konstiga smak kombinationer.
Usch då! Fyfan vad tråkiga pengar att lägga på såntReparerade bilen för samma summa igår Mycket bättre med böcker mao! Vad blev det för något?