Vad gör vi? Del CXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Betessäsongen är igång :love:
 

Bifogade filer

  • E2FDB2EB-1C9B-40FC-91F6-EF37095C993B.webp
    E2FDB2EB-1C9B-40FC-91F6-EF37095C993B.webp
    298,3 KB · Visningar: 24
Skrittade ut en sväng och klättrade i skogen 😊; underbart att njuta av den härligt gröna lummiga vårkvällen tillsammans med min häst som är så härlig att rida 😍. Efter stallet blev det skaldjur och gott att dricka till middag med älsklingen 🥰. Riktigt impad av att sambon har kunnat haft kräftorna i kylskåpet en dryg vecka 😂.
 
Jag kan berätta att man som batteriladdare för gräsklipparbatterier gärna gömmer sig under tomma kartonger, där dök den upp idag när det regnade som bäst. :rofl: Sen har vi haft en helt fantastisk eftermiddag/kväll med goda vänner som har varit isolerade i över ett år men nu är vaccinerade och vågar träffas igen även om vi undvek kroppskontakt. Men vi har pratat och ätit gott. :heart
 
Har laddat upp några inlägg idag på en sida inriktad på ett intresse jag har. Har hittills hållit väldigt låg profil där då det är en stor internationell sida och många extremt duktiga personer med. Kändes bra bara att våga posta något eget där och nu verkar det som att mina inlägg faktiskt blir uppskattade! Det är betydligt mer än jag hade hoppats på :o
 
Lämnar över allt som har med företaget att göra till ny redovisningskonsult. Precis allt. Det kommer att vara väldigt skönt när det är gjort. Företaget kommer betala hyra (eftersom typ hälften av mina 4ha är täcka av grejer som är relaterat till företaget) så länge jag har kvar gården och det är fortsättningsvis min enda koppling.

Det kommer bli en lättnad. Hen har redan läxat upp de inblandande 😁😎
Så skönt för dig!
 
Dricker kaffe i soffan som vanligt :D Är mycket mer vaken idag än igår så känns skönt! Ska steka upp lite ägg till frukost om en stund och sedan blir det brödbak idag, självklart färdig mjölblandning för enkelhetens skull :angel: Sen ikväll ska jag ta en liten hemmaspakväll med ansiktsmask och måla naglarna med nya lacket, blir härligt :laugh:
 
Har precis druckit en kopp te, sitter nu och lyssnar på musik och funderar på att tvinga mig att göra någonting. Är i någon konstig period där det känns som om det vore helt ok att ligga i soffan dygnet runt (sedan när det närmar sig kväll så får jag ångest av att inget vettigt är gjort). Grått ute. Ska gå med hundarna senare, men borde försöka sy lite eller städa eller vad som helst.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 344
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 120
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
65 66 67
Svar
1 330
· Visningar
37 004

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Guldfasanerna
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp