Vad gör vi? Del CXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men vad fan. Är så förbannad att jag skakar. :rage:Skulle gå med post. Hittar 5 pers sovandes i en korridor, 10 andra i soffor nära studentkårens lokal.
Uppenbarligen bakis till tusen. Tog mig 10 minuter att väcka ens en av dem.

Gick runt till ett annat ställe, där sover 7 stycken till. Väcka dem och ta namn.
Drar förbannat därifrån och en student säger att hen vill prata med mig. 80 personer har de varit. Festat, massa alkohol och en hel del droger.

Så nu blir det en himla massa skriftliga rapporter att skriva. Många av de som sov går inte på skolan. Måste gå igenom alla ateljeer och gå igenom hela skolan efter folk.
Kul fredag det blev :rage::cautious::banghead::mad:
 
Kravlat mig upp med mitt allergimosiga ansikte och ätit första frukost (mer karelsk pirog) :d
Nu mer Snabba Cash på Netflix medan jag dricker te och funderar på hur många rostade levain-skivor man rimligen kan äta till andra frukost?
 
Jahopp. Har hittat 18 sovande till. Sammanlagt 40 sovande vad jag har hittat.
Och då har jag ett hus kvar att kolla i.

Så himla korkat av dem, de fick ha en liten utställning på max 8 pers, och efteråt en liten vernissage grej på max 8 pers. Mtp corona. Det här är ju hur utspårat som helst.

Hittat massa annat skit också utöver sovande som är så icke okej att skolan kan bli anmäld. :banghead:
 
Vaknade med solhuvudvärk. Efter frukost, en Ibumetin och en liten promenad känner jag mig nu piggare. Föräldrarna är och hjälper bror med målning så här är lugnt för mig och katten.
 
Räknade precis ut vad mina hästar kostar mig varje månad 🙃 Jag kan inte rekommendera det 🙃
Gud, jag gjorde det en gång. Vintern 2018-2019 när allt var "så billigt" 😅😅😅 och enda anledningen till att jag gjorde det var för att stallägarens medryttare snodde foder av mig och gav till stallägarens hästar, som godis (de trädde fram och erkände senare) 😡 Då skrev jag ett långt meddelande i gruppen hur många tusen foder, stall osv kostade mig varje månad så jag ansåg att jag inte skulle behöva göda andras hästar med mina pengar också.

Sedan dess har jag inte räknat på sådant.
 
Fixar lite hemma, försöker kolla vilka sommarblommor som är lite högre och klarar sig i em sol. Måste få upp min krok på balkongen. Helst skulle jag vilja ha en ampelkrok också men då måste jag upp till grannen och fråga om jag kan lägga en krok runt en av deras stöd. Ska försöka tänka ut ett annat alternativ
 
Min mobil är jättekonstig. Hux flux sa den att det inte fanns något internet trots att den visade 4G.
Har märkt att den börjat tappa internet till å från, vet inte riktigt va det beror på. Startade jag om mobilen funkade det, men om jag testade flygplans läget då försvann även täckningen och den fastnade i något sökläge.
Ska försöka felsöka senare, lite svårt när jag inte kommer åt internet bara. Får se hur länge det är kvar. 🙈😅

CDE29BED-8683-46E8-9C65-CEBD87233590.webp
 
Tvättar. Har uppdaterat hemförsäkringen och tecknat elavtal för nya lägenheten, bara eftersändning av posten kvar att fixa (ja, och så själva flytten och allt det då, men det är liiite svårt att göra i förväg :p ).
 
Jahopp. Har hittat 18 sovande till. Sammanlagt 40 sovande vad jag har hittat.
Och då har jag ett hus kvar att kolla i.

Så himla korkat av dem, de fick ha en liten utställning på max 8 pers, och efteråt en liten vernissage grej på max 8 pers. Mtp corona. Det här är ju hur utspårat som helst.

Hittat massa annat skit också utöver sovande som är så icke okej att skolan kan bli anmäld. :banghead:
Men gud :rage:
Vilka nötter!
 
Jahopp. Har hittat 18 sovande till. Sammanlagt 40 sovande vad jag har hittat.
Och då har jag ett hus kvar att kolla i.

Så himla korkat av dem, de fick ha en liten utställning på max 8 pers, och efteråt en liten vernissage grej på max 8 pers. Mtp corona. Det här är ju hur utspårat som helst.

Hittat massa annat skit också utöver sovande som är så icke okej att skolan kan bli anmäld. :banghead:
Men har ni inte larm?
Vad är det för studenter alltså?
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 359
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 125
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
66 67 68
Svar
1 347
· Visningar
37 464

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp