Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får skynda dig och klickaSkrattar lite åt följande mail jag fått på jobbmailen:
"Din brevlådan har överskridits det lagringsutrymmen som anges av administratören, och du kommer inte att kunna ta emot nya e-postmeddelandet förrän du bekräfta det. Att validera Clickhere"
Im sorry, what now?
Gud, jag gjorde det en gång. Vintern 2018-2019 när allt var "så billigt" och enda anledningen till att jag gjorde det var för att stallägarens medryttare snodde foder av mig och gav till stallägarens hästar, som godis (de trädde fram och erkände senare) Då skrev jag ett långt meddelande i gruppen hur många tusen foder, stall osv kostade mig varje månad så jag ansåg att jag inte skulle behöva göda andras hästar med mina pengar också.Räknade precis ut vad mina hästar kostar mig varje månad Jag kan inte rekommendera det
Men gudJahopp. Har hittat 18 sovande till. Sammanlagt 40 sovande vad jag har hittat.
Och då har jag ett hus kvar att kolla i.
Så himla korkat av dem, de fick ha en liten utställning på max 8 pers, och efteråt en liten vernissage grej på max 8 pers. Mtp corona. Det här är ju hur utspårat som helst.
Hittat massa annat skit också utöver sovande som är så icke okej att skolan kan bli anmäld.
Men har ni inte larm?Jahopp. Har hittat 18 sovande till. Sammanlagt 40 sovande vad jag har hittat.
Och då har jag ett hus kvar att kolla i.
Så himla korkat av dem, de fick ha en liten utställning på max 8 pers, och efteråt en liten vernissage grej på max 8 pers. Mtp corona. Det här är ju hur utspårat som helst.
Hittat massa annat skit också utöver sovande som är så icke okej att skolan kan bli anmäld.
Alla studenter har tillgång till skolan 24/7 här. Larm finns bara till vissa rum där vi förvarar teknik, serverrum, osv.Men har ni inte larm?
Vad är det för studenter alltså?