Vad gör vi? Del CXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Liljorna blommar nu
 

Bifogade filer

  • 20210513_214942.webp
    20210513_214942.webp
    358 KB · Visningar: 14
Kom på för ett tag sedan att senast jag åt vad vid lunchtid. Varit igång hela dagen men ändå inte hungrig O_o
Brukar annars alltid vara vrålhungrig på kvällen men nu tog jag bara en kopp te.
Magen har däremot lite ljud för sig så DEN verkar vilja ha något men jag är som sagt inte alls hungrig.
kanske är värmen? Ingen aning.
 
Vaknade för en stund sedan, har fått sova för första gången när jag varit här, ingen wow sömn direkt, men tar det alla dar i veckan framför ingen sömn alls.

Gjorde lite pannkakor igår när jag kom då jag var så hungrig. Ena sonen fick smaka och han tyckte det var så gott att han frågade sin pappa om han kunde göra pannkakor oftare. 😅
Nä, pappan kan inte ens göra pannkakor han gör våfflor istället.
 
Har slitit i trädgården senaste dagarna så tittar in och talar om att jag lever (knappt... träningsvärk deluxe :rofl:). Vi drack vin och tjattrade med nya grannarna igår också, det är enormt trevliga.

De har en gammal hund som är lite stel och inte så snabb längre och katten lät honom jaga henne! :laugh: Hon behövde inte ens anstränga sig för att han inte skulle komma i närheten av henne men han var så stolt över att ha jagat bort inkräktaren (hon var tillbaka cirka 10 millisekunder senare, en liten pudel är inget om man vuxit upp med en leonberger :D).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 359
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 125
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
66 67 68
Svar
1 347
· Visningar
37 464

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Dressyrsnack 17
  • Födda -21

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp