Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vet inte om det var en fråga men mina tabletter kan jag ta 2 morgon och 2 på kvällenHur mycket antihistaminer kan man rimligen trycka i sig under en dag? När slutar de hjälpa?
Nu bänkat mig framför Snabba Cash till att börja med, blir nog bra maraton
Jag tar detta som ren sanning, för då kan jag ta en till och hoppas att den hjälper ännu lite tillVet inte om det var en fråga men mina tabletter kan jag ta 2 morgon och 2 på kvällen
Har du testat Allegra? Funkar långt bättre för mig än någon annan sort och då tar jag bara 1 tablett om dagen.Hur mycket antihistaminer kan man rimligen trycka i sig under en dag? När slutar de hjälpa?
Nu bänkat mig framför Snabba Cash till att börja med, blir nog bra maraton
Oh, nej det har jag inte! Ska definitivt lägga på minnet. Allergierna har blossat upp så totalt sen jag blev 30 och blir bara värre för varje år känns det som. Något måste görasHar du testat Allegra? Funkar långt bättre för mig än någon annan sort och då tar jag bara 1 tablett om dagen.
Blir du inte trött av dem?Har du testat Allegra? Funkar långt bättre för mig än någon annan sort och då tar jag bara 1 tablett om dagen.
Nu kanske vi inte äter samma men det är väl för sent nuJag tar detta som ren sanning, för då kan jag ta en till och hoppas att den hjälper ännu lite till
Borde kanske gå och reda ut det här ordentligt Eller hur funkar det... Ramlar man in på en vårdcentral? (Tjejen med koll )
Upplever samma efter 30, så värdelöst!Oh, nej det har jag inte! Ska definitivt lägga på minnet. Allergierna har blossat upp så totalt sen jag blev 30 och blir bara värre för varje år känns det som. Något måste göras
Var har du köpt den?Tapetserat klart nästan hela hallen, råkade ju bli hallrenovering samtidigt som vi rev ut köket ! Golvet i hallen ska bytas efter att köket kommit på plats .
Den här tapeten blev det, älskar den
Visa bifogad fil 69457
Men eller hur? Som att det inte räcker med allergin, den ska bli 100 ggr värre också. Korsallergierna kom som ett brev på posten förra sommaren också. Allt jag gillar bäst, äpplen, plommon, nektariner, körsbär..Upplever samma efter 30, så värdelöst!
Att åka dit utsvulten funkade tydligen för sambon som kom hem med mat åt en armé.Ska handla mat imorgon, men det är svårt att komma på vad jag vill köpa hem
Värdelöst är det! Kanske dags att ringa till vårdcentralen, de uppskattar inte om man ”ramlar in”Men eller hur? Som att det inte räcker med allergin, den ska bli 100 ggr värre också. Korsallergierna kom som ett brev på posten förra sommaren också. Allt jag gillar bäst, äpplen, plommon, nektariner, körsbär..
Kunde man inte blivit allergisk mot smågodis eller något isf
Jag har faktiskt fått desloratadin 5mg utskrivet nu, så det är den jag tog en extra av
Även Dymista som jag verkligen tycker hjälper. Och lomudal ögondroppar Men nu är det på gränsen att allt detta ens är nog, därför funderar jag på att ramla in på en VC och be om hjälp. Helst igår ahah.