Vad gör vi? Del CXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hade glömt hur jäkla varm den här lägenheten blir på sommaren, 24 grader inomhus trots avstängda element och ute är det bara 18 grader :grin: när katterna vaknar ska jag stänga in dem i badrummet för att vädra ut lite. I övrigt är dagen perfekt dock, bestämde mig för att skippa körkortsteorin idag och bara slappa. Så mysigt och välbehövligt ☺️
 
Nu dök kisse upp. Hörde en duns och sen kom hon farandes ner för trappan.

Det är en jäkla tur att Megara är en Dreamies junkie. Men vad som fortfarande är ett mysterium är var hon gömmer sig. Jag kan stå mitt i vardagsrummet och skramla och locka. Plötsligt är hon där och jag ser inte var hon uppenbarade sig från.

OT. Jag måste städa (inte diska praise the flying spaghetti monster) men det är för varmt och jag är för lat. Måste verkligen få upp mina blomlådor men inte i gassande solsken.
 
IMG_20210513_161702.webp

Sommaren har kommit till Norrland! :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 364
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 128
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
67 68 69
Svar
1 366
· Visningar
37 994

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp