Tapetserat klart nästan hela hallen, råkade ju bli hallrenovering samtidigt som vi rev ut köket ! Golvet i hallen ska bytas efter att köket kommit på plats .
Den här tapeten blev det, älskar den
Visa bifogad fil 69457
Underbar tapet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tapetserat klart nästan hela hallen, råkade ju bli hallrenovering samtidigt som vi rev ut köket ! Golvet i hallen ska bytas efter att köket kommit på plats .
Visa bifogad fil 69457
Huvva! Hurves du int?Visa bifogad fil 69455
Sommaren har kommit till Norrland!
Vilken jättesöt tapet !Tapetserat klart nästan hela hallen, råkade ju bli hallrenovering samtidigt som vi rev ut köket ! Golvet i hallen ska bytas efter att köket kommit på plats .
Visa bifogad fil 69457
Alltså, så perfekt både placerade och kamouflerade. Jag vill inte erkänna hur länge jag stirrade på bilden utan att fatta någonting.
Jamen jag menar det! Det var bara när jag skulle flytta runt vinflaskorna lite för att lägga in en i kylen som jag upptäckte att en av dem var en ytterst icke-vinflaskaJag hittade overhuvudtaget ingenting? Utom ett snyggt vinstall.
Åh vad skoj! Rider du på samma ställe eller olika? Nån särskild ras?Bokat in mig på två turridningsdatum i juni
+25 grader! Det är bara rester från en rejäl snöstorm i januari som kämpar sig kvar!Huvva! Hurves du int?
Samma ställe. HaflingerÅh vad skoj! Rider du på samma ställe eller olika? Nån särskild ras?
En underbar kombination!Dricker vin och äter ostbågar!
Tyvärr tog båda delarna slut!En underbar kombination!