Shopping fixad. Tyvärr var det fler än jag som tyckte att det var bra att handla på Willys en söndagsförmiddag - attans att folk har avslöjat min hemlighet..... Lidl var dock väldigt folktomt när jag var inom och handlade kaffe åt föräldrarna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är inte normalt. Har du utretts för endometrios?Har en sån där mindre trevlig mensvärks dag. En sån där när man inte kan sitta, ligga eller stå för det gör skitont. Nästan så man kräks emellanåt. Ont typ överallt. Vad sjutton ska det vara bra för?
Nej, är bara ett par år sedan jag fattade att jag inte bara var gnällig och känslig och att inte alla hade det som jag.Det är inte normalt. Har du utretts för endometrios?
Bor du i Skåne? Kan tipsa dig om gynekolog isf.Nej, är bara ett par år sedan jag fattade att jag inte bara var gnällig och känslig och att inte alla hade det som jag.
Fick då p-piller eftersom jag fick järnbrist av kraftiga blödningar
Men funderar på att kontakta min gynekolog och säga att jag funderar på om jag inte borde utredas för endometrios också.