Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Försöker distrahera mig genom att skriva en inköpslista på mat/basvaror jag behöver köpa när jag flyttar. Går sådär. Dels svårt att koncentrera sig, dels vill jag typ bara skriva att jag ska köpa glass, godis, och bullar
Håller med, glass är faktiskt superviktigt att ha hemmaAtt fylla åtminstone en låda i frysen med glass är helt rimligt, tänker jag
Kollar på naturprogram med David Attenborough. Fick mig att tänka på en bild jag såg här om dagen på en rådjursbebis på äng. Alltså, jag kan inte sluta titta på denna, finns det ens något vackrare i livet? Djurbebisar och blommor. Jag. Döööööööööör.
Visa bifogad fil 68808
Att fylla åtminstone en låda i frysen med glass är helt rimligt, tänker jag
Det tycker familjen här också, gärna lite drygt, trots att totala mängden lådor är tre. Mina argument faller platt för andra prioriteringar.
Jag har också tre lådor, men den tredje är betydligt mindre än de övriga så den är vigd åt glass och annat "onödigt" (just nu lite hembakat och en tårta).
Precis köpt kosttillskott från Nederländerna. Nervös att det ska gå fel och jag förlorar pengarna. Det har inte kommit något bekräftelsemail och inget spårningsnr på kontosidan men det stod att köp som görs på helgdagar processas första vardagen.
Det står FedEx som fraktfirma, brukar de lämna över t postnord när paketet anländer till Sverige måntro? Eller levererar de till dörr? Det stod ekonomifrakt så borde inte vara hemleverans.