En av våra katter har tröttnat på avsaknaden av kattlucka och helt sonika lärt sig öppna de två ytterdörrarna. Tyvärr inte att stänga efter sig....Kattlucka?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En av våra katter har tröttnat på avsaknaden av kattlucka och helt sonika lärt sig öppna de två ytterdörrarna. Tyvärr inte att stänga efter sig....Kattlucka?
Kastrull, vattenkokare tallrik bestick muggEfter att ha betalat mitt lilla hus i Skåne idag insåg jag att man måste packa ,jag avskyr att packa och hur ska jag veta vilka saker som är mest akut att ta med ner för att kunna stanna någon dag eller 4.
Förslag någon?
Det tanten skrev + lakan, sax, decilitermått, ugnsvante el vad det heter och ev ugnsform. Kökshandduk + vanlig handduk, en uppsättning schampo/balsam/tvål är användbart också.Efter att ha betalat mitt lilla hus i Skåne idag insåg jag att man måste packa ,jag avskyr att packa och hur ska jag veta vilka saker som är mest akut att ta med ner för att kunna stanna någon dag eller 4.
Förslag någon?