Vad gör vi? Del CXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äntligen helg.
Städar hos mina gråsuggor, de har hittat ett bo
 

Bifogade filer

  • 20210507_183807.webp
    20210507_183807.webp
    343,2 KB · Visningar: 19
Hemma igen. Och proppmätt eftersom vi lyxade till det att äta på "fin" pizzerian då vi slutade redan kring 15.00 idag. Istället för vanliga hamburgare som är det enda som brukar ha öppet när vi slutar senare.

Undra vad jag ska hitta på ikväll? Kanske ska se på någon film eller spela tvspelet jag aldrig hinner med annars.

Först ska jag iallafall se veckans Trädgårdstider. :love:
 
Dags vila huvudet lite, jag har pluggat körkortsteori och på träningsproven är jag nu uppe i stadigt 69% med en månad kvar till riktiga provet, känns lovande! Krävdes att fylla 30 innan jag tog tag i det men nu är det på gång iaf :D
Nu är frågan om jag ska äta glass eller lägga mig i sängen 🤔 tror det blir glass... :d
 
Efter att ha betalat mitt lilla hus i Skåne idag insåg jag att man måste packa ,jag avskyr att packa och hur ska jag veta vilka saker som är mest akut att ta med ner för att kunna stanna någon dag eller 4.
Förslag någon?
Det tanten skrev + lakan, sax, decilitermått, ugnsvante el vad det heter och ev ugnsform. Kökshandduk + vanlig handduk, en uppsättning schampo/balsam/tvål är användbart också.
 
Visade det där med projekt "Rena Mälaren" för killen jag träffar, tänkte att han kanske skulle vara intresserad eftersom han gillar att dyka. Nu har han mailat och pratat i telefon med en av kontaktpersonerna och ska vara med på sådant nästa gång som det dyker upp ett passande tillfälle :D Tycker det är jättekul att han väljer att engagera sig i sådant! Ska se om jag kan åka med någon gång och kanske hjälpa till från land.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 375
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 135
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
68 69 70
Svar
1 386
· Visningar
38 861

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Artros hos ung hund
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp