Vad gör vi? Del CXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Promenad och utsökt sushi avklarat :d Nu ska jag jobba sisådär tre timmar till innan jag kör till mataffären. Jag brukar aldrig handla fredag eftermiddag men jag håller tummarna för att det är lugnt. Munskydd på, som vanligt, och självscanning, som vanligt, så ska det nog gå bra :)
 
2h möte avklarat. Det var inte jag som svettades och inte kunde hålla ögonkontakten

Fick upp lönen 10 000,- fortfarande ingen personal eller något om hur v ska lösa detta + att jag blir av med bilen.

Sa att jag ska fundera över helgen.

På åndag kommer jag sjukskriva mig och söka nytt jobb.
 
40bf48bf3542567e56f4955b6d6dbc6f.webp
 
Nu blir det spicy pork bulgogi i kväll :d Det ligger i marinaden och mörar sig. Drog faktiskt ner gouchang och de koreanska rödpepparflingorna. Eftersom receptet uttryckligen kallar det spicy och jag gillar mat med lite sting i men inte när det bränner + kommer äta det med kimchi.
 
Nu är jag typ igång igen, kan inte säga att jag är pigg dock.
Har en katt innanför tröjan klängandes över magen som spinner så mycket att hela vi vibrerar :love: helt jäkla underbart när man har mensvärk från helvetet. Nu avsluta det jag håller på med sen är det jag som flexar ut och tar helg.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 370
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 134
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
68 69 70
Svar
1 381
· Visningar
38 600

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Wobbi stövlar
  • Dressyrsnack 17
  • Ridskoleryttare

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp