Hur kan katter orka skutta runt så förbaskat mycket Blir att leka en stund så jag slipper att katten är så himla i gasen när jag går och lägger mig
Därför att de när de sover sover i kubik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur kan katter orka skutta runt så förbaskat mycket Blir att leka en stund så jag slipper att katten är så himla i gasen när jag går och lägger mig
Funderar på om jag vill ha tjänsten jag sökt till den lön jag önskat
Absolut, dock hyr vi och har inte kollat med hyresvärd om han okejar det .Kattlucka?
Oj haha, det var tydligt det . Mammas katt (brorsan till vår hona) klättrar utmed fasaden upp till hennes sovrumsfönster om hon inte öppnar dörren i tid, dvs tiiiiidigt på morgonen .En av våra katter har tröttnat på avsaknaden av kattlucka och helt sonika lärt sig öppna de två ytterdörrarna. Tyvärr inte att stänga efter sig....
Ingen vattenkokare för jag dricker inte te,men den är utbytt mot kaffebryggareKastrull, vattenkokare tallrik bestick mugg
Underkläder, tandborste, ombyte.
sax hade jag missat Tack!Det tanten skrev + lakan, sax, decilitermått, ugnsvante el vad det heter och ev ugnsform. Kökshandduk + vanlig handduk, en uppsättning schampo/balsam/tvål är användbart också.
Missat toapapper,diskmedel , borste,glödlampor, mao det mesta av det@dobbis toapapper och glödlampor. Plus badlakan, tvål osv. Beror på om du är beredd att äta takeout. Antar att det finns spis så några tallrikar, bestick och liknande. Kan med fördel lämnas. Diskmedel, diskborste, disktrasor
Ang maten så finns det affär på gångavstånd,grytor mm nedpackat, har ju syster 30 min bort så får väl åka dit o äta om det blir kris@dobbis toapapper och glödlampor. Plus badlakan, tvål osv. Beror på om du är beredd att äta takeout. Antar att det finns spis så några tallrikar, bestick och liknande. Kan med fördel lämnas. Diskmedel, diskborste, disktrasor
Kastrull, tallrik, bestick, mugg, underkläder, tandborste, ombyte, handuk, sängkläder, kudde, täcke.Efter att ha betalat mitt lilla hus i Skåne idag insåg jag att man måste packa ,jag avskyr att packa och hur ska jag veta vilka saker som är mest akut att ta med ner för att kunna stanna någon dag eller 4.
Förslag någon?
Varför välja, när man kan göra både och? Med andra ord: jag hade LÄTT lagt mig i sängen och ätit glass!Dags vila huvudet lite, jag har pluggat körkortsteori och på träningsproven är jag nu uppe i stadigt 69% med en månad kvar till riktiga provet, känns lovande! Krävdes att fylla 30 innan jag tog tag i det men nu är det på gång iaf
Nu är frågan om jag ska äta glass eller lägga mig i sängen tror det blir glass...
Det är utan tvekan det bästa! Dock är jag expert på att söla glass på lakanen Tar det nångång när jag inte har nybytta lakanVarför välja, när man kan göra både och? Med andra ord: jag hade LÄTT lagt mig i sängen och ätit glass!
Efter att ha betalat mitt lilla hus i Skåne idag insåg jag att man måste packa ,jag avskyr att packa och hur ska jag veta vilka saker som är mest akut att ta med ner för att kunna stanna någon dag eller 4.
Förslag någon?