Ombytt å klar, funderar på att åka vid 12, blir ja lite tidig, men å andra sidan sa vi aldrig någon tid har ja för mig så borde inte va några problem.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nähää, det är alltid samma väder i hela Skottland sådetså!Vi bor ju rätt brett isär ändå. Här är det fem plusgrader med isregn och kastbyar.
Jag överväger långbyxor.
Ungefär som skrönan om en av de sista frågorna på en läkartenta. Hur stor mortalitet vi har i landet.Precis skrivit ett prov på Matematik 2...
En av frågor var "Vad väger mest, ett kilo järn eller ett kilo mjöl?"
("ETT KILO MJÖÖÖÖÖÖL!!!" var tyvärr inte ett svarsalternativ)
Tror jag ska göra provet till den andra skolan på en gång, innan jag hinner bli nervös igen.
Jösses Jag har klivit upp, gett vovvar och mig frukost och sitter med resterna av te fortfarande...Staplat rökningsved, kört iväg bilen till vår meckkille, hämtat dottern, övningskört med dotter. Sen städat på gården efter snickarna, det blir en rejäl brasa nu när regnet kommer igen.
En bra dag helt enkelt och så vaknar jag så störigt tidigt så det är lika bra att sätta fart.Jösses Jag har klivit upp, gett vovvar och mig frukost och sitter med resterna av te fortfarande...