Vad gör vi? Del CXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vi bor ju rätt brett isär ändå. :D Här är det fem plusgrader med isregn och kastbyar.

Jag överväger långbyxor.
Nähää, det är alltid samma väder i hela Skottland sådetså! :mad:

Jag läste först "överväger långkalsonger" och tänkte att ja ja, är det isregn så är det. Sen läste jag igen och insåg att du nog är en sådan där person som går runt i shorts typ jämt?
 
Precis skrivit ett prov på Matematik 2...
En av frågor var "Vad väger mest, ett kilo järn eller ett kilo mjöl?" :cautious:

("ETT KILO MJÖÖÖÖÖÖL!!!" var tyvärr inte ett svarsalternativ)

Tror jag ska göra provet till den andra skolan på en gång, innan jag hinner bli nervös igen.
 
Precis skrivit ett prov på Matematik 2...
En av frågor var "Vad väger mest, ett kilo järn eller ett kilo mjöl?" :cautious:

("ETT KILO MJÖÖÖÖÖÖL!!!" var tyvärr inte ett svarsalternativ)

Tror jag ska göra provet till den andra skolan på en gång, innan jag hinner bli nervös igen.
Ungefär som skrönan om en av de sista frågorna på en läkartenta. Hur stor mortalitet vi har i landet. :rofl:
 
Alltså, det är FANTASTISKT väder ute, och jag har precis varit ute i lite drygt 3 timmar med vännen och gänget hundar. Det var helt underbart, råkade på en bekant med sin hund också, och mötte en nyinflyttad hund som var jättetrevlig. Blev fb-vän med husse så att vi kan ses för hundpromenad vid tillfälle :) Helt perfekt start på dagen :D Äter nu pannkakslunch och ska se till att få hem glass senare...
 
Det kan hända att jag sökt nytt jobb idag 😇
Screenshot_20210508-120105_Gmail.webp
 
Nu är jag klar med båda proven på Matematik 2! 🥳

Var faktiskt rätt nöjd att provet för den andra skolan hade rlite mer rimliga frågor, annars hade jag nästan varit arg på att ha tokpluggat i fyra veckor 😂

Ska fira med något gott bubbel, trodde aldrig jag skulle klara mer matematik, och verkligen inte tycka att det var roligt dessutom!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 377
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 139
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 400
· Visningar
39 122
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp