Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bara förutsatte att det var per år.
Skönt att jag inte är ensam.Jag med. Att det fanns en tidsperiod. Eftersom frågan blir meningslös annars. Hängde inte alls med.
Enligt skrönan så var frågan i slutet av en lång tenta. Så vid det laget var så många trötta i huvudet att svaren - som skulle anges i procent - varierade ganska rejält.Jag med. Att det fanns en tidsperiod. Eftersom frågan blir meningslös annars. Hängde inte alls med.
Ja jag har också hört den skröna såEnligt skrönan så var frågan i slutet av en lång tenta. Så vid det laget var så många trötta i huvudet att svaren - som skulle anges i procent - varierade ganska rejält.
Enligt skrönan så var frågan i slutet av en lång tenta. Så vid det laget var så många trötta i huvudet att svaren - som skulle anges i procent - varierade ganska rejält.
Mortalitet - dödlighet.
Så vad tror du, hur stor dödlighet har vi i just Sverige?
Dvs hur många av oss dör
Bara nyfiken, men hur kommer det sig att du läser samma kurs på två olika skolor?Nu är jag klar med båda proven på Matematik 2!
Var faktiskt rätt nöjd att provet för den andra skolan hade rlite mer rimliga frågor, annars hade jag nästan varit arg på att ha tokpluggat i fyra veckor
Ska fira med något gott bubbel, trodde aldrig jag skulle klara mer matematik, och verkligen inte tycka att det var roligt dessutom!
Bara nyfiken, men hur kommer det sig att du läser samma kurs på två olika skolor?
Uppsats, uppsats, uppsats. Nu är den genomarbetad... igen... och inskickad för genomläsning av handledaren. Två veckor kvar innan deadline.
Har mycket jobb nästa vecka så jag kommer inte att hinna göra något med uppsatsen igen förrän på kristihimmelsfärd, men det kanske är bra samtidigt. Att lägga bort texten och försöka ge mig i kast med den igen med neutrala ögon sedan.