Vad gör vi? Del CXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Precis kommit hem från en promenad.

Idag gjorde jag en testrunda för och hitta ny väg. Blir bra det där, då jag kommer ut i tallskogen på sandås. Mjukt och skönt. :love:
Vanligtvis har jag en slinga mellan hus och bara asfalt. Men vill hellre gå i skogen (och kanske slippa möta lite folk samtidigt. :p )

Blev 4km idag, men kunde gått längre dock ligger regnet i luften så gick hemåt när det började mörkna på.
 
3257CA16-6A62-45A9-A085-DDDB12A5FCCF.webp

PRAISE :banana:
 
I gar kvall bakade jag tartbotten som jag, till min forvaning, successfully skar upp i tre bottnar nu pa morgonen. :p Jag smakade ocksa pa vanilj kramen som jag gjorde och som star i kylskapet ... om ett par timmar blir det en princess tarta som ska tas med till sonen som fyller ar :heart
Jag har ocksa kopt en elektrisk "Range Rover" ... till hans barn.:D Det finns en remote som bryter bilen, man kan bade svanga, backa, och kora framat med den ... Den ar inslagen i fint guld papper till fadern i huset.:laugh: Det ar ju trots allt hans fodelsedag.:rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 380
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 141
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 407
· Visningar
39 386

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp