Vad gör vi? Del CXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har sovit riktigt bedrövligt inatt, och var tvungen att ha igång larmet på mobilen vilket störde den sömn jag faktiskt fick :( Ska iaf snart på långpromenad med en vän och hennes hund, mina hundar kommer bli överlyckliga. Efter det ska jag passa på att sova lite till.
 
Jösses! Kollade precis väderleksrapporten. Det ska bli 20(!) grader på både tisdag och torsdag! OM det stämmer så kommer både jag och hundarna bli överlyckliga och vara ute hur mycket som helst efter jobbet. Hoppas hoppas hoppas att det blir riktigt varmt.
 
Gjorde också ett försök till en vettig rastningsrunda med våfflan, men vi vände tamesjutton om så fort hon varit till toaletten. HU vilket busväder! :arghh: Kanske är det därför så mycket annat blev gjort istället. 😅
Oj, är det? Jag kikade just ut genom fönstret men det ser inte så illa ut här ändå. Än. Det kommer väl... 🙄
 
Dags att göra lite sysslor sim jag undvikit i veckan som mitt diskställ som behöver tömmas så nydiskat får plats mm. Kanske blir ett varv med dammsugaren oxkså.

Sen behöver jag sätta ut lite "flugfällor" lite var som. Kom massa småflug med jorden den här gången. Ska bli skönt när allt kan flytta ut.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Jag funderar på att köpa frysbox, ca 200 l. Jag har en otrolig förmåga att passa på när det är extrapriser att köpa massor och frysa in...
Svar
0
· Visningar
199
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Jag funderar på vad det ska bli för middag... jag tror det blir rökta räkor.
99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
65 377
Senast: Noxos
·
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
68 140
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
69 70 71
Svar
1 400
· Visningar
39 171
Senast: Catsu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp