Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
AK store i centrumOooh, vilken? Det är ju där de bor.
Var precis ut med min under tvång och protester - hon hade inte varit ut sedan tio i morse.Måste nattrasta hundarna. Det var rätt länge sen de var ut och med tanke på att jag inte somnat än så tja, det lär bli sovmorgon imorgon.. Så ska man bara lyckas väcka dem också, och själv orka borsta tänderna... Vet inte hur det blev så galet sent plötsligt.
Vilket internationellt namn. Skellefteå har förändrats hör jag.AK store i centrum
Han var tvungen att äta allt också? Åt han soppa och 8 pannkakor?!Dagens asgarv när jag kom hem från stallet och sambon ganska precis ätit middagen.
S: "Det var ju många pannkakor efter soppan idag, de två sista gick trögt"
Jag: "Öh näe stekte ju bara de vanliga fem till din lunch och tre utöver det".
S: "Men hade du inte laddat matlådan?! "
Jag: "Nej inte idag, sååå vad bra att du redan käkat upp din lunch du skulle ha imorgon" .
Det skapade tydligen förvirring att jag plötsligt inte hade laddat matlådan som vanligt .
Han trodde jag hade varit snäll och laddat matlådan även då (gjort det senaste veckan) så då trodde han att dessa pannkakor hade blivit utöver men inte riktigt så många var ju tanken, men de gick ner om än trögt på slutet, hahaHan var tvungen att äta allt också? Åt han soppa och 8 pannkakor?!
Svenskjävlar har jag hemma. Inte provat dem ännuDet finns nästan alltid nya, spännande chips nu vet jag inte vad dagens nyhet är men de med sweet chili är sjyssta! Sen går det en del reklam om någon supersalt lakrits på FB. Svenskjävlar eller nåt sånt heter den. Djungelvrål och några snäpp saltare sägs det. Jag är nyfiken måste jag säga. Marabou har gjort någon helskum choklad med popcorn i också.
Vad gäller lite mindre onyttiga saker hade jag nog velat ha linskakor. Så jäkla gott som melllis med avocadoskivor eller nåt på. Eller bara som de är. Nåt annat som är möjligt att skicka kan jag inte komma på.
Såg att de ska ha funnits på någon presentshop i Umeå också
Här blev det inte riktigt så illa, men förvånansvärt nog så protesterade hon inte direkt mot att gå utVar precis ut med min under tvång och protester - hon hade inte varit ut sedan tio i morse.