Vad gör vi? Del CXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Blev väckt av kollega som ringde och behövde hjälp. Var mm från att jag behövde åka in. (och med det fått extra inställningstid)
Han ringde upp efter några minuter och hade bytt en kabel (kopplat in Rätt???) så han fick det att fungera.

Nu är jag trött och irriterad. Hade gärna/behövt sovit en extra timme idag, då jag hade svårt att sova i natt.

Nu ska jag ligga kvar i sängen där det är varmt. Så får jag se om jag kan sova någon timme till medan det är relativt lugnt.
 
Eldar och äter frukost. Mulet ute. Som vanligt. På vädret igår på radion sa de "räkna med mulet"...Överflödig kommentar för jag har inte räknat med annat på ungefär 2 veckor nu :cautious:. Ska snart göra mej klar och åka in till sjukan för att ta covidtest. Har typ inga symtom kvar, har skött hästen på dagtid när ingen annan är i stallet och låtit bli att gå in i närbutiken; vi får äta det som finns hemma.
 
Gah! Vi har inget wifi :meh:

Alla sladdar är hela och sitter där de ska, men det kommer inget internet. Bara tomma lurendrejeri-signaler... så jag har varit tvungen att dela internet från mobilen hela morgonen. Till en otacksam dator som försöker leka smart i form av att försöka gå över till wifi typ var femte minut. Varje gång den gör det loggas jag ut (eftersom det fortfarande inte finns något wifi!) och den sista meningen jag har skrivit i mitt dokument försvinner.

Comhem, ge tillbaka mitt wifi!! 💻
 
Sådär. Gjort covidtestet i bussen. Hur jäkla nervös och ångestladdad som helst pga skräckhistorier. Men. Ärligt talat. Givetvis finns det skönare tillfällen men så farligt var det verkligen inte, lite granna obehagligt bara. Oroat mig helt i onödan. 🤷‍♀️🤦‍♀️
Pratade precis med mamma som sett domherrar :love:, de brukar ju tala för snö :love:.
 
Gah! Vi har inget wifi :meh:

Alla sladdar är hela och sitter där de ska, men det kommer inget internet. Bara tomma lurendrejeri-signaler... så jag har varit tvungen att dela internet från mobilen hela morgonen. Till en otacksam dator som försöker leka smart i form av att försöka gå över till wifi typ var femte minut. Varje gång den gör det loggas jag ut (eftersom det fortfarande inte finns något wifi!) och den sista meningen jag har skrivit i mitt dokument försvinner.

Comhem, ge tillbaka mitt wifi!! 💻
Klassiska IT-supportlinen kommer nu: har du provat att stänga av och sätta på den igen?

(sen om det fortsätter dvs leverans är knas så hade jag tryckt "glöm nätverk" på ditt wifi, så slipper du automatiskt återanslutning av datorn iaf)

Och ber om ursäkt för råd du inte bett om 😶
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 489
· Visningar
42 027
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
929
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 050
Senast: Red_Chili
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
256
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp