Alltså... I botten har man "vispad färskost", ovan ett lager med hackad tranbär, jalapeños, koriander och sockerKollar på Youtube, på en video där hon lagar mat inför thanks giving. De äter så konstiga grejer...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså... I botten har man "vispad färskost", ovan ett lager med hackad tranbär, jalapeños, koriander och sockerKollar på Youtube, på en video där hon lagar mat inför thanks giving. De äter så konstiga grejer...
I botten av vad? Det lät konstigt men jag hade lätt testat.Alltså... I botten har man "vispad färskost", ovan ett lager med hackad tranbär, jalapeños, koriander och socker
En typ ugnsform av något slag.I botten av vad? Det lät konstigt men jag hade lätt testat.
Är på väg till särbons moster för massage... det kommer att göra ont
Är på väg till särbons moster för massage... det kommer att göra ont
Klassiska IT-supportlinen kommer nu: har du provat att stänga av och sätta på den igen?Gah! Vi har inget wifi
Alla sladdar är hela och sitter där de ska, men det kommer inget internet. Bara tomma lurendrejeri-signaler... så jag har varit tvungen att dela internet från mobilen hela morgonen. Till en otacksam dator som försöker leka smart i form av att försöka gå över till wifi typ var femte minut. Varje gång den gör det loggas jag ut (eftersom det fortfarande inte finns något wifi!) och den sista meningen jag har skrivit i mitt dokument försvinner.
Comhem, ge tillbaka mitt wifi!!