Vad gör vi? Del CXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska hänga tvätt. Skulle behöva diska, men det kan väl vänta ett tag till. Blir att slå in lite julklappar först. Var iväg och hämtade ett paket tidigare idag och sen har två andra ramlat ned i brevlådan. Väntar in ytterligare ett som är på ingång.

...Och där fick jag mail om att den sista julklappen ligger på Ica. Synd det inte kom tidigare när jag ändå var ute och åkte innan lunch.
 
Vi tog lite te och macka sambo och jag. Jag skulle sno lite torky-papper av honom eftersom jag kladdat ned handen. Rycker tag i torkyn och drar den till mig. Den bestod tydligen av 2 bitar. Varav den lååånga biten singlar ned i sambons tekopp. Som är fylld med hans dyra och älskade favoritte som hans son tar med sig mindre mängder av från Japan. När torky fiskats upp fiskades även smaken upp. :laugh:
Det smakade verkligen absolut ingenting! Annars brukar det enligt mig smaka fruktansvärt äckligt av bränt ris typ.😂
 
Funny-Good-Morning-Meme-35.webp
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 493
· Visningar
42 132
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
929
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 050
Senast: Red_Chili
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
256
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp