Vad gör vi? Del CXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Creepy. Tyckte jag såg en ljusblixt framför mig. Eller om det var i brasan som smällde till så det reflekterade i vitrinskåpet...Har haft ögonryckningar av o till på vänster öga, vet att det är ofarligt men käns "djupare". Bara för de googla jag o fann om näthinneavlossning, inte helt ovanligt hos yngre som är närsynta. Jaha. Bra att veta, nu lägger jag energi på nått bättre än få ångest över det.
 
Speaking of allmänbildning, blir på riktigt orolig. Läste på livrustkammarens insta att folk bara ”eh varför har de sparat det där, är det en fosterhinna?!” ang Karl XII segerhuva.
Noll koll...

Edit: Sen kan man ju ifrågasätta hur mkt tur just hans gav 😆 Iofs hade han inte haft den hade han kanske kolavippat redan i slottsbranden? 😬
 
Enligt SMHI's säkra prognos ska det inte regna idag. Vad gör det? Jodå , såklart det regnar. Kunde fått snöa istället 🙃. SMHIj*vla är totalt värdelösa på att spå väder, det är ett det enda som är säkert i alla fall 😎. Efter den vidriga sommaren -18 med torka är jag egentligen supertacksam för varje droppe som kommer då det behövs för grundvattnet MEN det är fan inte lätt och vara så jäkla positiv när övre lagret är mättat. När man vet att det är mycket större risk för hästen att få bla hovbölder i leran i hagen och skada sig när hon halkar ideligen när hon rör sig snabbare än skritt och jag som kommer ett steg fram och minst två tillbaka när jag ska hämta in dem... Då är det inte så jävla lattjo med allt regn. Hellre än normalblöt sommar än detta 🙃. Så. Nu har jag gnällt av mig också.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 493
· Visningar
42 146
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
929
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 050
Senast: Red_Chili
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
256
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp