Vad gör vi? Del CXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ligger på sängen och surfar. Lite oväsen ute, de håller på med nån maskin.
Jag funderade på att gå och köpa glass igår kväll men kom fram till att det är bättre att göra det på morgonen i stället, fast nu är jag inte så sugen på glass. :(

Nu när jag skrev om det blev jag sugen. Lohilo Chocolate Lover. Mmmmmm …! :d

Köpt en grön soffa i rokokostil. Problemet är bara att vi inte har tillträde till huset förrän slutet på januari och inte riktigt plats för två soffor i lägenheten. Jaja, det löser sig.
Den matchar inte riktigt den röda Ikea fåtöljen som är tänkt att stå i samma rum :angel:

Ännu en novemberdag såhär i december. Grått, några plusgradet och fuktigt i luften.

Samlar kraft för ett digitalt möte i eftermiddag. Min koncentrationsförmåga är något ofullständig... så ett par timmar framför skärmen är pest. Vi är tvingade att ha kameran på dessutom. Iofs bra för då vet man att alla faktiskt är där.

Kom just att tänka på serien Tomtar på loftet eller Nissene på låven från 2001 skulle vilja se det igen för det var riktigt roligt :rofl: Måste bara hitta den med svensk textning

Det var väl på norska? Behöver du textning för det? (Jag älskar norska, och danska, och föredrar utan text så jag slipper bli distraherad :rofl: )

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
83 84 85
Svar
1 692
· Visningar
45 838
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 694
Senast: Krålus
·
Hundhälsa Jag har, för första gången i mitt liv, blivit med tik. En omplacering, snart fem år gammal, som tidigare bara bott hos sin uppfödare och...
Svar
4
· Visningar
462
Senast: Roheryn
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 086

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka