Ligger i soffan och väntar på att dottern ska komma hem från friidrotten. När hon sen har duschat ska vi äta kvällsmat och kolla på Sunes jul och Mirakel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Känns som missen börjar protestera mot sin tillvaro här.. (jourhemskatt som bara varit här i 2,5 vecka)
Jag tror inte på att katter gör sånt "i protest", utan tänker snarare stress eller annat. Katter är dels väldigt renliga, dels väldigt "territorial" och har behov av att revirmarkera med sin doft - ett behov som rimligen blir större hos en osäker katt.
Första åtgärden som jag skulle göra, är att ställa ut fler kattlådor. Om det inte redan står en låda där han bajsar, så ställ dit en så nära som möjligt. Kanske inte så kul men hellre det än golvet tänker jag.
Jag har varit så sjukt produktiv i dag. Lagade till och med mat
Nu funderar jag på om jag inte ska sätta mig ner en liten stund och dricka varm oboy.
Det tror jag inte, de lägger det bara i postsäcken.Sitter och försöker hitta information om jag kommer bli strypt av inlämningsstället om jag försöker skicka iväg 39 vadderade kuvert samtidigt eller ej... (Och nej, detta har inget med Secret Santa att göra :P )