Massor av konstiga och ovanliga ärenden idag. Jag har huvudet fullt av grejer som ska göras och fixas. (Framförallt när en hel del av krångligheterna handlar om att andra människor gör fel )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min häst får inte någon födelsedagshälsningHerregud så töntigt.
Agria skickar en födelsedagshälsning till min hund. En film med Anders Bagge som sitter i en fåtölj och hurrar och skickar stor kram.
Är en gammal artKanske pga det något rasistiska namnet?
Rättfärdigar inte namnet.Är en gammal art
A christmas to rememberTitel pa trevliga, forutsagbara, julfilmer kanns som att det skulle passa bra nu.
Beror knappast på namnet att den inte är så vanlig, antagligen har den även bytt namn om den finns ute i handeln.Rättfärdigar inte namnet.
Beror knappast på namnet att den inte är så vanlig, antagligen har den även bytt namn om den finns ute i handeln.
Men ÅÅÅHHHHH!!!Bild från bröggstugan:
stor fara att man drar till sig Tranor med sånt bröd! , Bara avundsjuk på en riktig brödugn och hembakt.Bild från bröggstugan:
Det säger jag inte heller, menade (kanske något otydligt) att det inte rättfärdigar att använda namnet för att växten är ovanlig.Beror knappast på namnet att den inte är så vanlig, antagligen har den även bytt namn om den finns ute i handeln.