Vad gör vi? Del CXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså, denna jäkla fot!

Blev söndertrampad av broddad hov för ett år sedan. Har inte kunnat springa allt på detta året. Cykla har inte heller funkat så bra.

Sen i augusti/september har det funkat ganska ok. Längre promenader funkar bra!

Nu jobbade jag igår och gick konstant i 6 timmar. Resulterar naturligtvis i en öm fot idag... :banghead:
 
I maj räknade jag fortfarande dagarna och visste hur många dagar jag jobbat hemma. Inte nu längre. Nu vet jag bara att jag besökt kontoret tre gånger sen i mars och måste in en gång till i veckan. Vi fick precis veta att vi ska jobba hemifrån i tre månader till och sen får vi se. Så då blir det ett helt år med jobb från köksbordet. Jag ska inte gnälla. Jag är frisk, jag har ett jobb. Det finns massa fördelar med att slippa åka in till stan. Men jag saknar mina kolleger. Jag saknar till och med att sitta på försenade tåg upp till Solna. Och jag saknar ensamma kvällar på hotellrum. Det var jag riktigt less på för ett tag sen.

Jag varvar arbete vid datorn med att smita ut i garaget till mitt lilla hobbyprojekt. Dagens första skypemöte är inte förrän 15 idag.
 
Idag är en lugnare dag än gårdagen.

Dock äör jag väldigt ofokuserad.

Min mamma har iallafall fått lämna akutavdelningen nu och flyttat till en riktigt avdelning (fick ka in med ambulans i fredags) så det känns bra. Nu är hon stabil och de har börjat leta efter grundorska för att hitta rätt behandling. Känns tryggt. Det är inte Covid men liknande.

Nu ska jag gå ut och hjälpa kollegan lasta så vi kan fortsätta med tråkig inventering
 
Är vaken!!!! Har även varit ute på innergården och fixat ljusslingor.

Julstämningen i vårt hus nu:

11DABEC6-DA72-4982-9E7C-9A51CFC9E937.jpeg

(Och ja trapphuset i sig är fult som fan, lobbar för att det ska fixas 😅)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
74 75 76
Svar
1 514
· Visningar
42 614
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
929
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 051
Senast: Red_Chili
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
256
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp