Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill att mina smycken till öronen (som nu är hos DHL i Sverige) ska komma fram nu nu nuuuu! Otålig!
Behöver ny pannlampa...vet inte vad jag ska köpa plus att jag blir snål
Sitter och letar böcker, läser bloggar och lite olika Internetkällor efter inspiration till mina framtida sömnadsprojekt. Vill bli mer "historiskt korrekt" framöver och inte bara gå efter vad jag tycker är snyggt (även om det självfallet kan gå hand i hand!).
Ska nog ta och göra mig en kopp te också för den ultimata myskänslan!
Ge bort lakrits? Nu förstår jag inte...Jag får skylla mig själv!
För jag är dumihuvet.
Här köper man en 3 kg låda med supergod lakrits (6 L!) Tänkte ge bort det mesta men här mular man ansiktet med godiset!
Godispapper överallt om ett litet tag.
ja du vet till någon man tycker om eller gillar. men nu verkar som att det inte blir så, jag äter för mångaGe bort lakrits? Nu förstår jag inte...
hade lika väl kunnat vara jag..ja du vet till någon man tycker om eller gillar. men nu verkar som att det inte blir så, jag äter för många
Visa bifogad fil 61214
Vi får strata anonyma Lakrits ätare!hade lika väl kunnat vara jag..
Insåg att jag nog har beställt godis av grannens barn för någon månad sedan.. Risken är stor att det är lakritsblandningVi får strata anonyma Lakrits ätare!
Hoppar väldigt mycket, men rör mig inte efter 1520-ungefär. De tre projekt jag fokuserar främst på just nu är:Vilken tidsperiod ska du sy för?
Åhhhhh,mina "pellefanter" har fått ett syskonJag har gjort en till elefant!
Egentligen började jag med den i Februari. Men som vanligt kunde jag inte slutföra det jag påbörjat (), men nu är den klar (och så klart täckt av ett lager katthår )
Visa bifogad fil 61213
Akta så du inte äter för mycket och får ”lakritsförgiftning”.Jag får skylla mig själv!
För jag är dumihuvet.
Här köper man en 3 kg låda med supergod lakrits (6 L!) Tänkte ge bort det mesta men här mular man ansiktet med godiset!
Godispapper överallt om ett litet tag.
Ja!Åhhhhh,mina "pellefanter" har fått ett syskon