Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hade tänkt ha sovmorgon idag, men drack för mkt kaffe igår, så varit uppe sen strax före 7. Tur det är julkalender-säsong iaf .
Och att jag har ingredienser till auberginesill och brödbak .
Har en flängdag idag, d v s jag ska flänga runt halva stan i massa olika ärenden.
Fick klämma in en tvättdag också för att barnets jultröja ska hinna bli ren och torr innan christmas jumper day på onsdag, gissa vad jag glömde lägga i tvättmaskinen
jultröjan
För att inte tala om alla gånger man öppnar en ny flik på datorn utan att komma ihåg varför...Så... oväntat
Jag har åkt till affären vid flera tillfällen för att köpa något specifikt som jag behövde för matlagning/bakning men kommit hem med en massa varor förutom den där saken jag behövde
För att inte tala om alla gånger man öppnar en ny flik på datorn utan att komma ihåg varför...
Alltså, jag är ju inte ens borta från datorn. Bara borta i skallenOckså en klassiker
Jag brukar även tänka: "Åh, det måste jag googla" men när jag väl kommer till datorn kommer jag inte ihåg vad det var...
Alltså, jag är ju inte ens borta från datorn. Bara borta i skallen
Så... oväntat
Jag har åkt till affären vid flera tillfällen för att köpa något specifikt som jag behövde för matlagning/bakning men kommit hem med en massa varor förutom den där saken jag behövde
Behöver ny pannlampa...vet inte vad jag ska köpa plus att jag blir snål
Vad ska du ha den till? Vi behöver för att ta in ponnysarna, bära höpåsar och mocka i mörkret. Köpte för 30:- på Jula som ger förvånansvärt bra ljus och räcker utmärkt för oss!Behöver ny pannlampa...vet inte vad jag ska köpa plus att jag blir snål
Har du tittat på Petzl? Dyra men värda pengarna tycker jag. Jag har en av de enklare varianterna på min arbetshjälm och är mycket nöjd.
Vad ska du ha den till? Vi behöver för att ta in ponnysarna, bära höpåsar och mocka i mörkret. Köpte för 30:- på Jula som ger förvånansvärt bra ljus och räcker utmärkt för oss!
Ah, ja den här har inget brett ljus, men väldigt mycket ljus för pengarnaMest vid promenader med hunden och när jag grejar ute på gården. Förr även när jag red men inte lika ofta längre sen jag fick ridbana med ljus. Men jag vill ha både lång och bred räckvidd. Har en Boruit jr-5000 nu men den har nog gjort sitt efter alla år. Jag är flitig pannlampeanvändare i ur och skur.
Ah, ja den här har inget brett ljus, men väldigt mycket ljus för pengarna