Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Slängde även i några av de sista körsbärstomaterna jag hade från i år.Grytbitar
Grovhackat rökt sidfläsk
Grovhackad lök
Vitlök, så många klyftor man vill ha.
Champinjoner
Tomatpuré
Osötad senap
Svartpeppar, jag hällde i hel.
Salt
Ett par buljongtärningar
Lagerblad
Enbär
Massor med timjan.
Morötter
Ska nog slänga i några kvistar färsk rosmarin.
Massor med vin.
Puttra under lock ett par timmar.
Grytbitar
Grovhackat rökt sidfläsk
Grovhackad lök
Vitlök, så många klyftor man vill ha.
Champinjoner
Tomatpuré
Osötad senap
Svartpeppar, jag hällde i hel.
Salt
Ett par buljongtärningar
Lagerblad
Enbär
Massor med timjan.
Morötter
Ska nog slänga i några kvistar färsk rosmarin.
Massor med vin.
Puttra under lock ett par timmar.
Den är nog ganska klassisk.Ungefar som jag gor... Sarskilt det dar med massor med vin. Jag har alltid minst en flaska vin som ar gott att dricka. Helst en mustig merlot, eller Cabernet Sauvignon (fast en cab blir oftast for dyr for grytan om den ska vara riktigt "mustig")
Jag var på ridläger på ridskolan för många år sedan, då stod en ponny kvar i spiltan över natten utan att sitta fastAlltså igår
Tog ju in alla hästar för att dom skulle få motionera lite och äta hö medan de andra jobbade. Jag började med shettisen och när jag kom tillbaka upp till stallet från ridbanan står boxdörren till ena islandshästen vidöppen och stalldörren var ju också öppen Då hade jag tagit ut shettisen (dom två brukar dela box de ggr jag har alla inne och grejar med dom, går på lösdrift annars) och inte stängt om honom igen Han stod när nöjt och åt hö han
Har du blivit av med reaktionen från plåsterklistret?Nyduschad. Det är dock fortfarande läskigt med vatten på magen, trots att jag borde vant mig nu utan plåstren
Nä, det är kvar men det gör iaf inte lika ontHar du blivit av med reaktionen från plåsterklistret?
Jag var på meeting för några år sen, kom in i stallet där vi som tävlade hade hyrt box. Reagerade på att en boxdörr var öppen, men tänkte att ägarna nog var inne i boxen. Pysslade på med min häst en stund, men reagerade på att det var så tyst i stallet. Gick till den öppna boxen. Ingen där, förutom hästen som stod där så snällt.Jag var på ridläger på ridskolan för många år sedan, då stod en ponny kvar i spiltan över natten utan att sitta fast