Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ett bolltäckeVänd påslakanet ut och in. Trä lakanet över armarna så att händerna hamnar i varsitt hörn på motsatt kortsida. Nyp tag i hörnen på kortsidan på täcket och hä över. Klart!
Mitt tyngdtäcke väger drygt 9 kg. Jag gör också som @Masqueradee beskrev. Det är lättare om det finns hål i hörnen på påslakanet, men det funkar ändå.....Har ett bolltäcke
Det är inte själva vikten i sig utan mer volymen och bollarna som far runt samtidigt. Tycker det är nog svårt med ett vanligt lakan. Skulle inte ge mig på ett internationellt sådant. Kan säga att det är en jäkla procedur varje gång jag byter lakan har liksom extra allt i sängen och det måste vara på ett visst sättMitt tyngdtäcke väger drygt 9 kg. Jag gör också som @Masqueradee beskrev. Det är lättare om det finns hål i hörnen på påslakanet, men det funkar ändå.....
Nallar av min köttgryta och himmel så god den blev, varför gör jag inte den här oftare?
GrytbitarRecept?
Grytbitar
Grovhackat rökt sidfläsk
Grovhackad lök
Vitlök, så många klyftor man vill ha.
Champinjoner
Tomatpuré
Osötad senap
Svartpeppar, jag hällde i hel.
Salt
Ett par buljongtärningar
Lagerblad
Enbär
Massor med timjan.
Morötter
Ska nog slänga i några kvistar färsk rosmarin.
Massor med vin.
Puttra under lock ett par timmar.
Jag har aldrig testat med vitt. Nu blev det en liter.Rödvin?