Vad gör vi? Del CXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kom hem för en liten stund sen efter att ha gått en liten bit på pilgrimsled. Funderade på om man skulle gå hela (43 km) nästa år, men vad är rimligt att gå per dag? Någon som gått pilgrimsled och bokat boende? Det löjliga är att jag bor några mil därifrån men vill ha känslan :o
Jag har inte gått någon pilgrimsled men fjällvandrat med full packning och tält och hade gått den sträckan på två dar.
 
Facebooks översättningsprogram levererar som vanligt :D

Vad det stog:
vMjNu8S.jpg


Vad FB översatte det till:
VsuMbTO.jpg


:rofl: :rofl:
 
Jag och 26-åringen har ju inte umgåtts på två veckor eftersom han jobbat tätt med en som testat positivt. Vi har bara gått lunchpromenad på jobbet och då med avstånd.
Idag var han iväg norrut i Skåne för drevjakt och tidigt imorse hade han varit här och lämnat kakor på trappen :d (En av de saker jag försökte köpa på Ica Maxi igår :cautious: )
Nu kom han förbi igen och lämnade lyxmjölk från ett litet gårdsmejeri :love:
Vi får testa både kakor och mjölk imorgon när vi kan träffas igen :)
 
Halvvägs genom disken och har en stor gryta på spisen som kokar för fullt. Jag har fortfarande inte ätit men hittade en bortglömd flaska juice som jag håller på njuta av så länge. :d
 
Nackdelen är att de inte har hålen på rätt ställen :(
Förstår inte varför Ikea kör på att inte ha hål "där uppe"... Jättemärkligt. Mina senaste favoritlakan har jag faktiskt köpt på dollarstore...
Jag har sprättat upp hål i mina 🤷‍♀️
Vänd påslakanet ut och in. Trä lakanet över armarna så att händerna hamnar i varsitt hörn på motsatt kortsida. Nyp tag i hörnen på kortsidan på täcket och hä över. Klart!
 
Haha. Du skriver titt som tätt om Röstånga.
för mig är det en stooor rondell :D

Jag vet inte ens vilken rondell du syftar på. Om du inte tänker på Gårdstångarondellen för den är stor :D
För mig är det mest elva urtråkiga mil att köra några gånger per månad :cautious: :p (Dotterns pappa tyckte att det var en bra idé att flytta dit :cautious: )
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
76 77 78
Svar
1 546
· Visningar
43 568
Senast: cambodia
·
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
931
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 052
Senast: Red_Chili
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
257
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mål o Planer 2024
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp