Vad gör vi? Del CXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hela min dag har varit fucked up eftersom jag vaknade vid 13.30. Då var det typ nästan mörkt så jag antog att det var natt och somnade om :rofl:
HURSOM nu har jag typ ätit lunch. Smsade en styrelsekollega i BRFen om hen kunde köpa en grej på väg hem från jobbet. Kom sen på att det inte var eftermiddag. WTF. Ta dig samman för fan Törnis!
Har iaf fått ihop ett par timmars måleri idag och fick sällskap i målarrummet att två pratsamma grannar. Riktigt trevligt.
 
Senast ändrad av en moderator:
Hela min dag har varit fucked up eftersom jag vaknade vid 13.30. Då var det typ nästan mörkt så jag antog att det var natt och somnade om :rofl:
HURSOM nu har jag typ ätit lunch. Smsade en styrelsekollega i BRFen om hen kunde köpa en grej på väg hem från jobbet. Kom sen på att det inte var eftermiddag. WTF. Ta dig samman för fan Törnis!
Har iaf fått ihop ett par timmars måleri idag och fick sällskap i målarrummet att två pratsamma grannar. Riktigt trevligt.
Ja ja. Att bo i Sverige på vintern är som att leva i ett kylskåp med trasig lampa (eller ungefär så i alla fall - minns inte ordagrant). Läste jag idag på Instagram, och skrattade kanske lite pinsamt mycket åt det..... :D Men det kanske inte var så tokigt tänkt ändå.... ;)
 
Var trött hela dagen idag och nu kan jag inte somna, vrider och vänder på mig och nu har jag halvt gett upp. Inte vad jag precis behöver... hade behövt gå upp tidigt och skriva på tentan jag ligger efter med.... 🥱
 
Idag var det segt att gå upp 😴 Men men, alla djur utfodrade, utom katten för hon gick ut så väntar med att mata henne tills hon vill in igen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
74 75 76
Svar
1 517
· Visningar
42 723
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
929
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 051
Senast: Red_Chili
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
256
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Mål o Planer 2024
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp