jag få nog sluta nu!Akta så du inte äter för mycket och får ”lakritsförgiftning”.
https://lakartidningen.se/opinion/debatt/2015/02/lakrits-sa-mycket-mer-an-godis/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
jag få nog sluta nu!Akta så du inte äter för mycket och får ”lakritsförgiftning”.
https://lakartidningen.se/opinion/debatt/2015/02/lakrits-sa-mycket-mer-an-godis/
Den sänds på TLC också precis nu men nyare avsnitt. *Kollar*Tittar på Äckliga fötter på 11an igen
Ja,jag har inte haft hjärta att låta valparna leka med dom.Ja!
Är dina elefanter fortfarande hela?
Såg du stortån?Den sänds på TLC också precis nu men nyare avsnitt. *Kollar*
Ja ja. Att bo i Sverige på vintern är som att leva i ett kylskåp med trasig lampa (eller ungefär så i alla fall - minns inte ordagrant). Läste jag idag på Instagram, och skrattade kanske lite pinsamt mycket åt det..... Men det kanske inte var så tokigt tänkt ändå....Hela min dag har varit fucked up eftersom jag vaknade vid 13.30. Då var det typ nästan mörkt så jag antog att det var natt och somnade om
HURSOM nu har jag typ ätit lunch. Smsade en styrelsekollega i BRFen om hen kunde köpa en grej på väg hem från jobbet. Kom sen på att det inte var eftermiddag. WTF. Ta dig samman för fan Törnis!
Har iaf fått ihop ett par timmars måleri idag och fick sällskap i målarrummet att två pratsamma grannar. Riktigt trevligt.
ja du vet till någon man tycker om eller gillar. men nu verkar som att det inte blir så, jag äter för många
Visa bifogad fil 61214
Tänk på att det kan ge högt blodtryck och förgifta dig i för stora mängder
mitt blodtryck huserar vanligtvis mellan 90 till 110.Tänk på att det kan ge högt blodtryck och förgifta dig i för stora mängder
Tänkte för en sekund att dina valpar måste vara väldigt lugna och försiktiga om elefanterna överlevt ett år i deras sällskapJa,jag har inte haft hjärta att låta valparna leka med dom.
Vilken av dem? Tror jag såg flera.Såg du stortån?
Hmm, samma här!mitt blodtryck huserar vanligtvis mellan 90 till 110.