Vad gör vi? Del CXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma efter ett förta besök på njurmottagningen.

Jag har 13% njurfunktion kvar och ar fått veta att det kvalificerar till transplantationsutredning.
Nu är bollen i rullning. Det kommer att ta tid (tydligen är normaltiden ca 3 års väntan) men det har i alla fall startat!

Glad.
 
Jag gillar amaryllis ;)
20201208_140555.webp
 
Herregud så töntigt.
Agria skickar en födelsedagshälsning till min hund. En film med Anders Bagge som sitter i en fåtölj och hurrar och skickar stor kram. :confused::confused::confused:
:) Det finns säkert en del som tycker att det är helt underbart, jag blev mest glad över det fina mejl jag fick när vi tog bort förra hunden. Helt rätt ton och kändes bra även om jag fattar att det är samma brev som skickas till alla. Ville har också fått såna mejl och jag fnissar mest och slänger. :)
 
Agria brukar skicka födelsedagshälsning när något av mina marsvin fyller år, dock utan film på Anders Bagge, tack och lov.

Jag tycker det är lite gulligt.
Hade nog känts bättre om det inte var med film. Många bolag skickar erbjudanden när man fyller år. Helt okej.

Smaklöst opersonligt att en person som inte träffat vare sig mig eller hunden hurrar och "kramas".
 
Försöker vakna... idag ska vi hjälpa svärmor att baka tunnbröd :love:

Ohhh ❤ vad jag onskar jag kunde vara med. ❤

Hmm, samma här!
Så vi äter lakrits för att höja blodtrycket, visst :D :idea:

I dag ska jag aka till IKEA, bland annat for hart brod, slotts stark senap till skinkan, och lite annat smatt och gott ... som sega ormar, grodor, och ... lakrits❤. Da jag medicinerar for hogt blodtryck ar det nog ganska bra for mig att det inte finns sa mycket salt lakrits har. :p

Den här är nog ändå extrem :rofl:

Titel pa trevliga, forutsagbara, julfilmer kanns som att det skulle passa bra nu.:)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
74 75 76
Svar
1 514
· Visningar
42 614
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
929
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 051
Senast: Red_Chili
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
256
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp