Vad gör vi? Del CXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gjorde köttfärsgryta till middag, det räcker till minst två middagar till iallafall. Katten krävde gostid så jag satte mig en stund men nu tror jag att jag ska faktiskt lägga mig. Fryser lite och jag börjar sent imorgon så det känns skönt! Ska läsa lite och katten har börjat hoppa upp i sängen lite på kvällen för lite gos (efter typ nio år så har hon fattat det..!) innan jag ska sova, så hon får leva med det.
 
Bild från bröggstugan:

129766723_412945133075562_7972364912135895545_n.jpg


:love:

*dregglar* Det där är bara så jäkla orättvist. Jag och jobbkollegan har letat brödstuga för att kunna laga tunnbröd tillsammans men det är lögn att hitta nån där man får göra på egen hand här nere 😢
 
Jaha! Hittade en hudkräm från rituals som blev kvarglömd någon gång i lägenheten.
Luktar jättegott men möjligen lite feminint, struntar i det. Funkar fantastiskt.
Men efter jag har använt den och den har sjunkit in lite så märker jag att det ser ut som jag har ett guldskimrande lager över ansikte och armar! Med ett tunt lager glitter!

Nå väl. man lär sig något nytt var dag och jag ska ändå inte ut idag så det spelar ingen roll.
Du följer PostNord reklam angående Glow då 😜👍
 
I dag var jag med hundar till veterinar for sprutor ... Jag var till tva garn affarer for att fa tag pa ratt garn och hjalp att hitta ett som gar i stallet for det som inte tillverkas langre. Sedan akte jag till IKEA for att kopa ett kok samt ett tagset till barnbarnen och sa kaviar, hart brod och godis forstas. Har finns inte losgodiset kvar, men de lagger det i sma burkar sa man kan kopa en liten burk sega ormar och en annan med grodor.:d

Darifran blev det Cosco for att kopa hundmat (jag vet helt enkelt inte vad jag ska ge Mallen langre ... han gillar inte mat. :arghh: Fortfarande gar det dock bra med fisk, sa nu ater de olika mat igen. Det ar ett himla meck med var jag ska ha det nagonstans. Jag maste nastan rensa upp i garaget och i tvattstugan igen. Och jag som bara vill sticka. :meh:

Jag akte hemifran 7:47 i morse och kom tillbaka hem 4:00 pm. Jag ar helt slut.:cautious: Jag har inte varit i sa manga affarer sedan fore Covid :p och nar jag nu sitter har och tar fram mitt nya garn och borjar fundera pa stickningen sa kanns det sa skont att jag kan aterga i mina covid vanor och besetalla nastan allt jag behover varje vecka och bara ga i butiker pa "pensionars tid" (innan de oppnar for allmanheten) for att fa tag pa sadant man maste ha farskt da det ska anvandas.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
73 74 75
Svar
1 497
· Visningar
42 266
Senast: Tarnin
·
Hundhälsa Min 10-åriga tik (snart 11) har kissat oftare än vanligt de senaste dagarna, och nu imorse såg jag ljusgula flytningar från vulva (inte...
Svar
8
· Visningar
929
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 050
Senast: Red_Chili
·
Gravid - 1år Kommer ofta upp mat igen när vi lägger ner bebis, trots att vi matat mer upprätt, tagit pauser för att rapa mitt i måltiderna, och...
Svar
1
· Visningar
256
Senast: falukorw
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp