Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Astrött!Astralt?
Jag hade en magisk soluppgång med rosa och orangea moln när jag åkte hem efter att ha släppt ut hästarna. Nu är det lika jämngrått igenJävla väder!
Kollade prognosen och den sa soluppgång 08:29, den ljög, det är fortfarande en äckligt våt filt och halvdager ute. Soluppgången lyser med sin frånvaro.
Hästarna är ute, det sista jag ser är shettisen som lägger sig och rullar, inte i värsta leran men ändå.
Pratat allvar med Myran men jag vet inte om hon lyssnade. Jag får gå och titta till henne om en stund och se vad hon gör.
Astrött!
(Obviously)
FÖ ville autocorrect denna g översätta till asylrätt.
Du behöver en till så de kan roa varandra.Har en odräglig kattunge som är högt och lågt...
Vilken fin ljusstake !Frukost avklarad! Ska snart göra oss klara och åka och gå spårprov med hunden. Lite nervös faktiskt Visa bifogad fil 61148
Vilken fin ljusstake !
Du behöver en till så de kan roa varandra.
Haha, det låter som mig. Varit in till kliniken med min häst flera gånger när han varit frisk.. Dyr hobby..Det heter hippokondriker.
Min bästa story är hon som tog in sin häst och den var svettig och och inte riktigt sig själv och hennes kommentar var
-och jag som köpt ny sadel
Det visade sig att den inte var döende. Barn hade åkt pulka på andra sidan av en kulle och hästarna hade hört ljudet men inte sett nåt. Därav upphetsningen.