Vad gör vi? Del CXXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag vill äta glass! Men är så sjukt svullen efter att ha ätit lussebullar i en vecka. Och jag måste måtta in min korsett snart. :meh: Blir svårt när midjemåttet vuxit typ 5-6 cm pga all svullnad då jag inte tål gluten. Tycker dock att det är lite roligt, för mer gravid än såhär lär jag aldrig se ut haha, klappar lite på magen och tycker den är lite gullig. Även om jag absolut INTE NÅGONSIN vill vara gravis. Existentiell kris?

Är så taggad på morgondagen! Husets årliga julgran ska inskaffas och kläs! En granne ska ringa på imorgon i gryningen (ja alltså typ 10.30 😅⭐️). Gran ska köpas i parken och sen ska alla hjälpas åt att klä den. Tanterna har gjort pynt och glögg har enligt ryktet blandats i större mängder.

Jag vill äta glass! Men är så sjukt svullen efter att ha ätit lussebullar i en vecka. Och jag måste måtta in min korsett snart. :meh: Blir svårt när midjemåttet vuxit typ 5-6 cm pga all svullnad då jag inte tål gluten. Tycker dock att det är lite roligt, för mer gravid än såhär lär jag aldrig se ut haha, klappar lite på magen och tycker den är lite gullig. Även om jag absolut INTE NÅGONSIN vill vara gravis. Existentiell kris?

Glutenfria lussebullar?

Vaknat onödigt tidigt och spenderat tid med att läsa om miljöproblem i världen som påverkar oss alla och inte blir det bättre heller. Bland annat Östersjön som kommer förorenas av ryska sopor i framtiden då de planerar att anlägga ett nytt sopberg i Karelen. Fin natur går förlorad. Kasta sopor på minnesmärke från kriget känns ju verkligen som skit rent ut sagt.
Ingen idé att gå och lägga sig längre. Skulle läst om något trevligare istället :meh:

Jävla väder! :rage:

Kollade prognosen och den sa soluppgång 08:29, den ljög, det är fortfarande en äckligt våt filt och halvdager ute. Soluppgången lyser med sin frånvaro. :mad:

Hästarna är ute, det sista jag ser är shettisen som lägger sig och rullar, inte i värsta leran men ändå. :meh:

Pratat allvar med Myran men jag vet inte om hon lyssnade. Jag får gå och titta till henne om en stund och se vad hon gör.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
96 97 98
Svar
1 957
· Visningar
53 147
Senast: Mia_R
·
  • Låst
Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
57 710
Senast: Krålus
·
Hundhälsa Jag har, för första gången i mitt liv, blivit med tik. En omplacering, snart fem år gammal, som tidigare bara bott hos sin uppfödare och...
Svar
4
· Visningar
462
Senast: Roheryn
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 099

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka