Jag TROR att personen som läraren sa till skulle prata med de bakom inte är upprörd/arg/whatever. Personen skrev i alla fall till mig och frågade om jag förstog vad läraren menade och jag berättade lite ytligt vart det kom ifrån
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När man har en tanke om att göra gulaschsoppa men inte har rena krossade tomater hemma utan får ta med basilika. Eh men det blir nog bra i slutändan, så mycket gulasch blir det kanske inte men någon slags köttsoppa blir det nog i slutändan, den ska få puttra på till kvällen så det blir nog bra.
Hehehehe. Hittade den här på en väns FB. Kanske mest rolig för Stockholmare, men ändå!
Visa bifogad fil 57936
Åh perfekt att ha på flygplatser ju! Man åldras ju sällan så fort som när man sitter i en flygplansstol under långflygningarJag skulle också vilja ha en Satt i en typ 8 h mellanlandning i Singapore en gång. Men något bibliotek är det inte riktigt att tala om hemma hos oss, vi får knappt plats med en fotpall
Jag köper inte som ersättning till vanlig massage, mer för att ha något skönt att sitta i när jag känner för det och för att jag kanHar en sån på jobb. Tycker inte att de tar så bra faktiskt, det är mest vibrationer. Då tycker jag att en FlowPillow är smidigare Har en sådan och den tar ordentligt.
Låter helt perfekt, ju ! Du får jättegärna skicka PM med exakt vilken modell/märke det är !Jag tror min kostade typ 500-700? Har en app till så jag kan gå in på var jag än är.
Gick kasst hos läkaren, får ingen hjälp att klara mig. Grät hela vägen i bilen och åkte direkt till Arken och köpte deras största hamsterbur för att trösta mig. De hade inga djur där så ska till en annan djuraffär imorgon och köpa tillbehör och en guldhamster.
Hamster hjälper mer än psyk iaf.
Jag med. Känns förjäkligt att de inte kan hjälpa mig.Vad arg och ledsen jag blir över din situation .
Håller på att storkna på Teams möte nu och har noterat att jag verkligen har ett resting bitch face medelst pokerface...