Dottern är i skolan och jag har fyllt på tvättmaskinen och satt den på timer. Nu ska jag krypa ner i sängen och sova förhoppningsvis sex timmar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag stickar gärna under såna möten, det hjälper mig hålla fokus på vad som sägs.I dag ska vi ha möte via teams i 8 timmar. Är inte taggad. Men har laddat upp med massa snacks så att jag har något att göra och slipper bli driven till vansinne
Skulle vilja spela lite kalimba men det hade nog inte varit så uppskattat Får se hur mycket man måste vara aktiv på mötet, annars skulle jag kunna göra lite annat och lyssna, mycket lättare att fokusera då.Jag stickar gärna under såna möten, det hjälper mig hålla fokus på vad som sägs.
Jag läste snabbt och inte så noga och fick det till "jag sticker gärna under såna möten...". Fick inte ihop hur du kunde hålla fokus/komma ihåg något om du gått därifrån. Sen låste min hjärna sig på "sticker" så jag var tvungen att läsa om meningen typ sju gånger innan jag uppfattade "stickar". Då blev det plötsligt mycket mer logisktJag stickar gärna under såna möten, det hjälper mig hålla fokus på vad som sägs.
Vovven vann ett helt års gratis försäkring på Agria i en tävling i morse, sitter och funderar på om den går att ge bort till bättre behövande? Och vem kontaktar jag, Agria eller dom som höll i tävlingen?
Alltså wow. Vi pratar om lite jobbiga grejer på mötet och en kollega verkar köra "fuck it nu säger jag vad jag tycker!" stilen.
Så jäkla skön Trycker på massa obehagliga gamla irriterade varbölder som ingen riktigt vågar peta i, blev just kär
Måste komma ihåg att ge hen beröm för det när vi ses nästa gång.