JAG DÖR SÖTDÖDEN!
Visst är hon en sköldpadda? Tycker mig se lite av "alla" färger
Ja, det är en padda men minimal Det mesta är grått.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JAG DÖR SÖTDÖDEN!
Visst är hon en sköldpadda? Tycker mig se lite av "alla" färger
Vilken sötnos! (Håller tummarna för att hon inte tankar för snabbt så att hon väcker dig vid 4 )
Hon verkar sova rätt bra... jag har sovit dåligt inatt men det är den där sabla månen
Måne och A i min säng... sovit så vansinnigt kasst. Jag som måste orka plugga mer idag, tenta på 200 lignoser imorgon.Hon verkar sova rätt bra... jag har sovit dåligt inatt men det är den där sabla månen
Tjusigt!! Vad heter stället?Efter allt strul med renoveringarna kring huset där vi skulle ha vår bröllops/post-elopement fest så har jag slagit knut på mig att försöka lösa det, men inte lyckats. Så nu bokade jag ett nytt hus. Ett bättre hus.
Visa bifogad fil 57920
Så. Nu känns det bättre!
Jag har en liten bevakningskamera i mitt hönshus, skulle absolut tipsa om det i stallet! Då kollar du läget på 1 minut när du ligger kvar i sängen.Vaknade till vid ca kl 2:30. Innan jag hann somna igen hörde jag - tror jag - bankningar från stallet. Inte kunde jag få ro att somna utan att kolla. Väckte även maken. Allt var såklart lugnt när jag kom ut. Hästarna tog tacksamt emot en liten hötuss. Hoppas nu inte att jag har lärt dem något dumt..... Vi bankar = matte kommer med mat.....
Tack för påminnelsen. Sparky behöver klippa klorna, de är så där livsfarligt vassa nuIdag ska vi öva på kloklippning... lilla damen har VASSA klor
Oj, smart ! Hur mycket kostar en vettig sådan?Jag har en liten bevakningskamera i mitt hönshus, skulle absolut tipsa om det i stallet! Då kollar du läget på 1 minut när du ligger kvar i sängen.
Tjusigt!! Vad heter stället?