Vad gör vi? Del CXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vaknade till vid ca kl 2:30. Innan jag hann somna igen hörde jag - tror jag - bankningar från stallet. Inte kunde jag få ro att somna utan att kolla. Väckte även maken. Allt var såklart lugnt när jag kom ut. Hästarna tog tacksamt emot en liten hötuss. Hoppas nu inte att jag har lärt dem något dumt..... :cautious: Vi bankar = matte kommer med mat..... O_o
 
Efter allt strul med renoveringarna kring huset där vi skulle ha vår bröllops/post-elopement fest så har jag slagit knut på mig att försöka lösa det, men inte lyckats. Så nu bokade jag ett nytt hus. Ett bättre hus.

E7891FDB-88CF-46F5-A592-4EDD219E3DBC.webp


Så. Nu känns det bättre!
 
Vaknade till vid ca kl 2:30. Innan jag hann somna igen hörde jag - tror jag - bankningar från stallet. Inte kunde jag få ro att somna utan att kolla. Väckte även maken. Allt var såklart lugnt när jag kom ut. Hästarna tog tacksamt emot en liten hötuss. Hoppas nu inte att jag har lärt dem något dumt..... :cautious: Vi bankar = matte kommer med mat..... O_o
Jag har en liten bevakningskamera i mitt hönshus, skulle absolut tipsa om det i stallet! Då kollar du läget på 1 minut när du ligger kvar i sängen. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 055
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 017
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 105
Senast: QueenLilith
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu har jag, borträknat lite semester, jobbat i åtta veckor på mitt nya jobb. Och jag kan bara inte få mig att känna att jag trivs. :(...
Svar
16
· Visningar
2 595
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Tråden för spår
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp