Hoppsan. Jag köpte visst 11 olika teer för 500kr skulle ju bara gå in och köpa 2 stycken.
Det blir så ibland du skulle se mig på NK Choklad och ostbutiken på NK.... Smaklökarna ä glada och plånboken gråter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppsan. Jag köpte visst 11 olika teer för 500kr skulle ju bara gå in och köpa 2 stycken.
Jag hade nog bitit ihop och tänkt "det är nog normalt"Förresten skönaste läkaren idag, vi babblade på och hon spritade verktyg och snurrade runt på sin lilla pall och sen när hon skurit i mig ett tag så bah: ”...Eh förresten, visst har jag bedövat dig här?” Tror hon hade fått höra om hon började skära i mig utan bedövning
Jag hade nog bitit ihop och tänkt "det är nog normalt"
Mvh häst tjej som bedömde bäckenfaktur + två sprickor i ryggen som 6/10 på smärtskalan. (Vilket resulterade i att jag var oröntgad i typ ett dygn och dom tyckte att jag själv skulle promenera till toaletten )
Förresten skönaste läkaren idag, vi babblade på och hon spritade verktyg och snurrade runt på sin lilla pall och sen när hon skurit i mig ett tag så bah: ”...Eh förresten, visst har jag bedövat dig här?” Tror hon hade fått höra om hon började skära i mig utan bedövning
Jag hade nog bitit ihop och tänkt "det är nog normalt"
Mvh häst tjej som bedömde bäckenfaktur + två sprickor i ryggen som 6/10 på smärtskalan. (Vilket resulterade i att jag var oröntgad i typ ett dygn och dom tyckte att jag själv skulle promenera till toaletten )
Snart slut på denna arbetsdagen! Hoppas på uppehåll när jag ska gå till svärföräldrarna för torsdagsmiddag. Har ingen lust att ta bilen den korta biten men ingen lust att gå i regn och halv storm heller... Vädret har svår beslutsångest idag. Ena stunden regn och blåst och andra sol och blåst.