Vad gulligt av digSkönt att höra från dig! Tänkt på dig ❤
Och väldigt trevligt att få höra, då en del av dippen var att jag kände att jag inte hade några vänner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad gulligt av digSkönt att höra från dig! Tänkt på dig ❤
Jag har också undrar vart du tagit vägen, ta hand om digJag är tillbaka! Har haft en liten dipp i humöret/känslolivet men kämpade mig tillbaka och tror att jag är på väg uppåt till normalnivå igen, höll på att hamna i en djupare depression där tror jag. Men pepp pepp, jag lever
Visa bifogad fil 57694Promenerar i skogarna hemikring. Jag har plockat alla lingon jag behöver. Tyvärr.
Som när jag jobbade på Sweden International Horse Show för två år sedan och leverantören av hö tippade av 10 ton på marken. Utomhus. I regnet. Och sedan drog. Klockan 5 på morgonenVet inte om hockeygrabbar är så tuffa längre Jobbar ihop med två och tyckte de kunde komma och lossa lite hö åt mig se det som gratis träning liksom
de tyckte sex ton var alldeles för mycket
Äsch sa jag det tar en och en halv timme bara
Reaktionen var
Köpte en underbart god glass under veckan och blev nu tvärsugen på den. Är hungrig också så jag har gjort upp med mig själv nu att jag äter lunch om typ 30-40 min och efter min rast när jag longerat två av hästarna så är jag värd den glassen till kaffet
Är man tre stycken borde det väl ta en halvtimme? Och bara två ton var? Det är ju inte så mycket, slöisarVet inte om hockeygrabbar är så tuffa längre Jobbar ihop med två och tyckte de kunde komma och lossa lite hö åt mig se det som gratis träning liksom
de tyckte sex ton var alldeles för mycket
Äsch sa jag det tar en och en halv timme bara
Reaktionen var
Och erbjöd de sig att hjälpa tillSom när jag jobbade på Sweden International Horse Show för två år sedan och leverantören av hö tippade av 10 ton på marken. Utomhus. I regnet. Och sedan drog. Klockan 5 på morgonen
Jag och 4 andra volontärer började flytta höt så fort vi bara kunde, alla vagnar var som vanligt puts väck när de behövdes. Tror det tog oss 1,5 timme eller så att flytta dem utifrån in under tak dit de skulle + stapla ca 4 meter.
Muskelknuttarna till vakter som bevittnade spektaklet stod där och " ... eh vill ni ha lite vatten?" vi typ "Nej tack måste få in höt under tak NU!"
Meh.
VAD VAR DET FÖR GLASS?!
Du kan gissa mellan Nej och NejOch erbjöd de sig att hjälpa till
Haha ja alltså... Det var jag och resten av volontärerna var den yngsta 50, och två av dem hade jobbat natt dessutom.Är man tre stycken borde det väl ta en halvtimme? Och bara två ton var? Det är ju inte så mycket, slöisar
Fast kanske inte om man är allergisk, min mamma stod lite på håll och hostade. Hon hade kunnat gå ut