Åh choklad på choklad. Lär dock dumpa galet mycket, hahaha!
Tack!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tänk vad bra det skulle vara om man kunde sluta katastrof- och paniktänka så fort nåt inte går enligt plan Blev dåliga tankar som ledde till dåliga handlingar igen inatt pga det
Åh choklad på choklad. Lär dock dumpa galet mycket, hahaha!
Tack!
Jag har också undrar vart du tagit vägen, ta hand om dig
Om kvinnor är från Venus och män från mars, så är hästtjejer från Merkurius - ingen annan kan överleva därSom när jag jobbade på Sweden International Horse Show för två år sedan och leverantören av hö tippade av 10 ton på marken. Utomhus. I regnet. Och sedan drog. Klockan 5 på morgonen
Jag och 4 andra volontärer började flytta höt så fort vi bara kunde, alla vagnar var som vanligt puts väck när de behövdes. Tror det tog oss 1,5 timme eller så att flytta dem utifrån in under tak dit de skulle + stapla ca 4 meter.
Muskelknuttarna till vakter som bevittnade spektaklet stod där och " ... eh vill ni ha lite vatten?" vi typ "Nej tack måste få in höt under tak NU!"
Men det är ju bara att sluta göra det.
Nej jag vet att det inte är så, då skulle jag vara smal och huset skulle alltid vara välstädat. Visst vore det fint om man typ kunde hypnotiseras och sen vakna upp och hjärnan fungerar som man vill?
Grattis på födelsedagen @Snurrfian
TackGrattis @Snurrfian
Åh jag skulle önska mig mera energi!Men det är ju bara att sluta göra det.
Nej jag vet att det inte är så, då skulle jag vara smal och huset skulle alltid vara välstädat. Visst vore det fint om man typ kunde hypnotiseras och sen vakna upp och hjärnan fungerar som man vill?
Tack!Stort grattis @Snurrfian