Vad gör vi? Del CXLIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är inte medlem hos ICA längre, men de hade ju sitt ICA-kort länge. Men det kanske de inte har längre då?
Hos Lidl måste man scanna sin mobil för att aktivera extraerbjudanden/kuponger.
Näe, det behöver man inte även om det finns kvar. Det är plättlätt att koppla bankkortet eller använda en qr-kod i appen på mobilen, går också att åtminstone i några snabbkassor, knappa in personnumret själv och betalar man i kassa med personal kan man visa id-kort om man inte kopplat bankkortet och inte har appen nedladdad. (Själv använder jag qr-koden i mobilappen, för i den skapar jag också shoppinglistor som sedan syns i självskanningsapparaterna när jag går runt och handlar. Det känns smidigt)

Alltså, jag är sååååå tacksam! 🙏🙏🙏🙏 inte nog med stipendiet, hon fick en goodiebag från jacson med jacka, tröja, ridbyxor och handskar också! 😱🤩
IMG_20211127_152550_230.webp

Nyligen kommit hem så håller på att värma upp :D Haft en toppendag med en god vän, gjorde småärenden, fikade på espresso house(orange mocha latte :d) och hittade lite fynd på en loppis :D Ett rött ljusfat perfekt till jul och en hängande ljuslykta, jag älskar såna som hänger :love: älskar såna här dagar när vi bara gör småsaker och tar dagen som den kommer samtidigt som vi pratar och skrattar massor :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Kisse har snott husses plats i soffan. Jag sitter och betar av de sista jobbgrejorna för idag, sedan blir det middag från thaivagnen!
76 77 78
Svar
1 543
· Visningar
41 529
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 079
Svar
1 999
· Visningar
56 275
Tjatter Några dagar för sent men vi kör väl i år igen?! Det går ut på att man ska undvika att höra WHAMs Last Christmas i original under...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
3 269
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar