Jag köpte tillgång till horse shows livesändning så jag tittar också på @Ninnurur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag köpte tillgång till horse shows livesändning så jag tittar också på @Ninnurur
Precis som de flesta klubbar nu med andra ord?Möjligt att det är så, men det är å andra sidan världens enklaste "klubb" att vara med i sedan. Inga extrakort att hålla reda på (eftersom man ansluter sitt/sina bank-/kreditkort) och inga kuponger att scanna, osv.
Jag är inte medlem hos ICA längre, men de hade ju sitt ICA-kort länge. Men det kanske de inte har längre då?Precis som de flesta klubbar nu med andra ord?
Jo, ica-kort finns än - jag kör på det.Jag är inte medlem hos ICA längre, men de hade ju sitt ICA-kort länge. Men det kanske de inte har längre då?
Hos Lidl måste man scanna sin mobil för att aktivera extraerbjudanden/kuponger.
Näe, det behöver man inte även om det finns kvar. Det är plättlätt att koppla bankkortet eller använda en qr-kod i appen på mobilen, går också att åtminstone i några snabbkassor, knappa in personnumret själv och betalar man i kassa med personal kan man visa id-kort om man inte kopplat bankkortet och inte har appen nedladdad. (Själv använder jag qr-koden i mobilappen, för i den skapar jag också shoppinglistor som sedan syns i självskanningsapparaterna när jag går runt och handlar. Det känns smidigt)Jag är inte medlem hos ICA längre, men de hade ju sitt ICA-kort länge. Men det kanske de inte har längre då?
Hos Lidl måste man scanna sin mobil för att aktivera extraerbjudanden/kuponger.
WOW så kul!! Gratta A såklartAlltså, jag är sååååå tacksam! inte nog med stipendiet, hon fick en goodiebag från jacson med jacka, tröja, ridbyxor och handskar också!
Visa bifogad fil 80284
Så himla välförtjänt! Gratta AAlltså, jag är sååååå tacksam! inte nog med stipendiet, hon fick en goodiebag från jacson med jacka, tröja, ridbyxor och handskar också!
Visa bifogad fil 80284
Alltså, jag är sååååå tacksam! inte nog med stipendiet, hon fick en goodiebag från jacson med jacka, tröja, ridbyxor och handskar också!
Visa bifogad fil 80284
Använt köpgarantin.Funderar på om jag skall använda PayPals köpgaranti för att få tillbaka pengarna för en klocka jag köpte från Singapore (internetbutik) men som sen PostNord slarvade av med. Känns lite taskigt mot säljaren att begära pengarna tillbaka även om PayPal har köpgaranti, gäller ca. 800 kr. Hur skulle ni gjort?