Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men har ni så kalltAlltså min nya kappa. Jag tror att jag överdrev min storlek lite. Tänker att jag ser ut som Kicki Danielsson möter Anders Zorn. Köpte stor storlek. Ser ut som att jag ska på polarexpedition med min isbjörn när jag ska gå till Ica. Looken accentuerades även med hjälp av en enorm pälsmössa och tumvantar.
Trodde du skulle köpa bildelar.Sitter utanför Skroten i Kinna och väntar på att de ska öppna. Några få minuter till. Sen ska här shoppas tyg!
Men har ni så kallt
Haha ja, det vore mer logiskt. Men det är en gigantisk tygaffär.Trodde du skulle köpa bildelar.
Möjligt att det är så, men det är å andra sidan världens enklaste "klubb" att vara med i sedan. Inga extrakort att hålla reda på (eftersom man ansluter sitt/sina bank-/kreditkort) och inga kuponger att scanna, osv.Fick precis veta att man inte(!) kan bli medlem i Willys kundklubb genom att säga till i kassan, det måste göras på nätet. Inte jätteimponerad...