Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sådärja. Vi kör vidare
Minus 10 hos mig med. Misstänker att det varit strömavbrott under natten för bilen var ihoptjälad trots att kupévärmaren gick gör full. Timer måste ha legat efter i tid.Jaa!
Här eldas det, någon har inte höjt temperaturen under natten så det är fortfarande -10 här
Det är tunt! Vanliga blyertspennor är 0.5 eller 0.7Har precis lagt en beställning på pennor från Skapamer. Ska användas till signering av böcker på julmarknaden nästa helg... HOPPAS att jag blir nöjd med linjebredden. Jag tog två stycken olika - 0,2 och 0,3 mm - men vet i ärlighetens namn inte riktigt hur brett det är när man skriver ??
Och ändå var de inte de tunnaste. Fanns 0,05 och 0,1 också.... Fast hellre för tunt än för tjockt, antar jag....Det är tunt! Vanliga blyertspennor är 0.5 eller 0.7
Jag har 0.05 pennor och de är svåra att skriva med då de är så tunnaOch ändå var de inte de tunnaste. Fanns 0,05 och 0,1 också.... Fast hellre för tunt än för tjockt, antar jag....