Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon verkar inte ha tänkt riktigt hela vägen.Jag tycker ju jättemycket om min barnlitteraturkurs . Väldigt intressant, och riktigt bra upplägg ! Det är bara en sak som inte funkar, och det är deadline för diskussionsuppgifterna. Det är nämligen samma deadline för att lägga in sitt eget inlägg, som att ha kommenterat på minst två andras. Denna gång är deadline midnatt på tisdag, och hittills är det bara jag och en kurskamrat som har lagt in. Jag fick in mitt i lördags, och hon hade lagt in sitt tidigare under förra veckan. Det är alltså fortfarande fem personer som fattas, och jag börjar känna mig stressad av att kolla och kolla och kolla på lärplattformen om något har kommit in. Det skulle behöva vara två separata deadlines, en för eget inlägg och en för kommentarer på andras. Jag kommer att föreslå detta vid utvärderingen.....
Önskar dig en fantastisk dag!Försöker bli människa, har iaf kommit upp vid 06 och släpar mig nu till skolan. Kaffe och hög musik på det då!
Alltså jag tror att de har tänkt att folk faktiskt själva skulle kunna planera för att få in sitt eget inlägg i tid för att det sedan också skulle gå att kommentera innan deadline. Men det verkar inte funka trots uppmaningar.....Någon verkar inte ha tänkt riktigt hela vägen.
Alltså, tanken är ju god, vuxna människor och allt sådant. Men någonstans vet man ju hur folk fungerar.Alltså jag tror att de har tänkt att folk faktiskt själva skulle kunna planera för att få in sitt eget inlägg i tid för att det sedan också skulle gå att kommentera innan deadline. Men det verkar inte funka trots uppmaningar.....
Satt just och tänkte att det var skönt att hunden redan är "på dagis" så jag slipper gå ut i åtta minus.Kallt idag! Får bli täckbyxor på hundpromenaden sen.
Det är jubjag som är dagisetSatt just och tänkte att det var skönt att hunden redan är "på dagis" så jag slipper gå ut i åtta minus.
Dagis är alltså hos min mamma. Vi har delad vårdnad om jycken och just nu fungerar det bäst att han bor hos henne söndag kväll till fredag em och här under helgen.
Tackarr ️Önskar dig en fantastisk dag!
Du slår mig med en halv grad. Ingen vinst jag längtat efterMinus 9,7...