Vad gör vi? Del CXLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag tycker ju jättemycket om min barnlitteraturkurs :) . Väldigt intressant, och riktigt bra upplägg :up: ! Det är bara en sak som inte funkar, och det är deadline för diskussionsuppgifterna. Det är nämligen samma deadline för att lägga in sitt eget inlägg, som att ha kommenterat på minst två andras. Denna gång är deadline midnatt på tisdag, och hittills är det bara jag och en kurskamrat som har lagt in. Jag fick in mitt i lördags, och hon hade lagt in sitt tidigare under förra veckan. Det är alltså fortfarande fem personer som fattas, och jag börjar känna mig stressad av att kolla och kolla och kolla på lärplattformen om något har kommit in. Det skulle behöva vara två separata deadlines, en för eget inlägg och en för kommentarer på andras. Jag kommer att föreslå detta vid utvärderingen.....
 
Jag tycker ju jättemycket om min barnlitteraturkurs :) . Väldigt intressant, och riktigt bra upplägg :up: ! Det är bara en sak som inte funkar, och det är deadline för diskussionsuppgifterna. Det är nämligen samma deadline för att lägga in sitt eget inlägg, som att ha kommenterat på minst två andras. Denna gång är deadline midnatt på tisdag, och hittills är det bara jag och en kurskamrat som har lagt in. Jag fick in mitt i lördags, och hon hade lagt in sitt tidigare under förra veckan. Det är alltså fortfarande fem personer som fattas, och jag börjar känna mig stressad av att kolla och kolla och kolla på lärplattformen om något har kommit in. Det skulle behöva vara två separata deadlines, en för eget inlägg och en för kommentarer på andras. Jag kommer att föreslå detta vid utvärderingen.....
Någon verkar inte ha tänkt riktigt hela vägen. :cautious:
 
Alltså jag tror att de har tänkt att folk faktiskt själva skulle kunna planera för att få in sitt eget inlägg i tid för att det sedan också skulle gå att kommentera innan deadline. Men det verkar inte funka trots uppmaningar.....
Alltså, tanken är ju god, vuxna människor och allt sådant. Men någonstans vet man ju hur folk fungerar.

Hoppas i alla fall att det löser sig för sig. :up:
 
Sitter i telefonkö till veterinären. Behövde ringa 3 gånger för att alls bli kopplad till kön. Räknar nu med att de snart säger att de inte har möjlighet att svara och att jag måste försöka igen. Vem vet, inom en halvtimme kanske jag kommit fram :cool: (det är såhär varje gång man ringer vid populära tider...)
 
20211122_052353.jpg


Vekling :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
55 56 57
Svar
1 138
· Visningar
32 005
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 577
Kropp & Själ Jag har börjat vakna tidigt (ofta mellan 4 och 5) på morgonen, av att jag mår illa och/eller är hungrig. Det är så pass att jag inte kan...
2
Svar
27
· Visningar
1 238
Senast: Enya
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 331
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp