Vad gör vi? Del CXLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Spelat spel med en lite lätt motvillig granne. Efter en tung start med mestadels frågor om senare delen av 1900-talet vände turen och jag fick till en riktig kross medelst ett gäng mkt trevliga frågor om stormaktstid och 1700-tal. Ska nu fira med ett glas madeira och en ostbit
 
Spelat spel med en lite lätt motvillig granne. Efter en tung start med mestadels frågor om senare delen av 1900-talet vände turen och jag fick till en riktig kross medelst ett gäng mkt trevliga frågor om stormaktstid och 1700-tal. Ska nu fira med ett glas madeira och en ostbit

Vilken madeira? Utbudet på Bolaget är sorgligt deprimerande även om de flesta är bra.
 
Usch, glömde ställa klockan och vaknade kvart i tio. Åååångeeeest.
Inget jag missat eller så, bara.. en sån vecka. Men det betyder att jag sovit tio timmar nästan varje natt, kroppen kanske försöker säga mig något?

Tror det blir lite att lägga den här veckan i papperskorgen, sovit för mycket, inte ätit så bra, varit på ~humör~ och bara... blä.
Gnäll gnäll gnäll.
Inga höga krav på plugg idag med andra ord, läsa igenom anteckningar, kolla youtubevideos och lite övningsuppgifter (för en annan kurs haha) blir lagom. Det kanske räknas fast jag inte gör klart hela inlämningsuppgiften idag?

WÄÄÄH!
Okej nu är jag klar. Te och frukost! :o:p



Haha ja, men älskar henne som skådis tydligen så ska nog bli bra.
Dock nästan FÖR långsam, jag somnade gott efter en kvart haha. Kanske blir en bra serie att somna till.

Nu har jag dock bytt till The Fall, ska vara svinbra har jag hört!
Ja, den har jag sett tidigare! Den är bra 😃
 
Har börjat snickra schackpjäser. Sjukt oklar aktivitet. Min brorsdotter vill tydligen bli schack-proffs. Tänker att jag ska göra ett schackspel åt henne. Har ju inget annat för mig… Hon är 4 år så risken finns dock att hon kommit på att hon ska bli ngt helt annat när/om jag någonsin blir klar med denna idiot-projekt 😂

45B50A52-DEC5-4338-B60B-AADB9A324095.jpeg
 
Har börjat snickra schackpjäser. Sjukt oklar aktivitet. Min brorsdotter vill tydligen bli schack-proffs. Tänker att jag ska göra ett schackspel åt henne. Har ju inget annat för mig… Hon är 4 år så risken finns dock att hon kommit på att hon ska bli ngt helt annat när/om jag någonsin blir klar med denna idiot-projekt 😂

Visa bifogad fil 79857
Klart du är bra på det också! Så fina 😍
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
60 61 62
Svar
1 238
· Visningar
34 498
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 578
Kropp & Själ Jag har börjat vakna tidigt (ofta mellan 4 och 5) på morgonen, av att jag mår illa och/eller är hungrig. Det är så pass att jag inte kan...
2
Svar
27
· Visningar
1 238
Senast: Enya
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 331
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp