Frukost, kaffe och tänd brasa .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hemma från kvällens visit på den lokala vinbaren och packad! Och med det menar jag alltså att jag kommit hem från vinbaren och packat färdigt min väska inför morgondagens resa till London
Nu sängen för vad jag hoppas blir 9 timmars ostörd sömn!
Efter hur lång tid är det okej att påmina någon ang mitt mejl? Har väntat två arbetsveckor på svar
I detta fall är det ett mejl med en idé på ämne till examensarbete jag skickat till universitetet, så ganska viktigt för mig att få svar på. Men fattar att personen ifråga kan ha mycket att göra.2-3 arbetsdagar ger jag det max.
Jag hade själv aldrig svarat på ett två veckor gammalt mejl - "om de inte följt upp, så behöver de nog inte mig längre"
Så påminn, absolut!
Inget möte!Skolar från simningen idag och ångrar mig redan. För sent att åka nu, för mycket folk, bara kortbanor och jag har ett möte nu på morgonen som jag ska delta på.
Sitter och njuter av hotellfrukost i ensamhet och stillsamhet. Uppfriskande med en riktig måltid efter gårdagens lasagne på flygplanet, där jag på fullaste allvar inte kunde skilja på vad som var överkokt pasta och vad som var bechamelsås.
Haha, det låter ju som svingod flygplansmat.Sitter och njuter av hotellfrukost i ensamhet och stillsamhet. Uppfriskande med en riktig måltid efter gårdagens lasagne på flygplanet, där jag på fullaste allvar inte kunde skilja på vad som var överkokt pasta och vad som var bechamelsås.
Känslan. Inget vill bli sig likt…
Hade svårt att se den pga samma skådis, blev så konstigt. Men ska ge den en chans till Var ju så långa avsnitt också