Vad gör vi? Del CXLII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker hänga med i The Fall, det går sådär.
Inte en serie gjord för att ha datorn uppe samtidigt :angel:

Men har iaf lyckats laga mat för en massa dagar framåt, en liten seger!
Ugnsrostad butternut squash- och morotssoppa med oatly iMat och en massa höstkryddor, och en stir fry med kycklingsfärs, kikärtor och grönsaker. Fint dä :d

Ikväll blir det dock pizza och film :angel:
 
Har städat hela lägenheten, betydligt noggrannare än vad som gjorts de senaste månaderna. Det känns jättebra!

Precis när det var klart dök ett paket upp :D Förra sommaren (tror jag) så köpte jag ett halsband på tradera, ett silverfärgat löv. Förra veckan fick jag syn på ett guldfärgat löv och var tvungen att köpa det också. Det är så fint! Och ja, nu kom det.

Här är båda mina löv:
20211119_144230.webp
 
Sådär. Gästhuset städat, sängkläder framtagna och nybakade frukostbröd står på bordet. Nu kan jag slappna av och låta gästerna komma när de vill.

Det kliar och svider vid stygnen från fisteln. När jag tittar så är det skapligt mycket vätska under plasten. De får titta på det imorgon på dialysen. Skit också om det är infekterat. :(
 
Har städat hela lägenheten, betydligt noggrannare än vad som gjorts de senaste månaderna. Det känns jättebra!

Precis när det var klart dök ett paket upp :D Förra sommaren (tror jag) så köpte jag ett halsband på tradera, ett silverfärgat löv. Förra veckan fick jag syn på ett guldfärgat löv och var tvungen att köpa det också. Det är så fint! Och ja, nu kom det.

Här är båda mina löv:
Visa bifogad fil 79845
Vilken bra belöning för slitet! :D
 
Igår när mamma veckohandlade mat (ICA online) sa hon att det kändes VÄLDIGT dyrt. Men hon förklarade bort det med att hon beställde hem typ alla bas-varor. Idag ringde de från ICA och frågade om hon verkligen hade för avsikt att köpa 10,2 kg mangokalkon 😂

Tur att de ringde och dubbelkollade. Annars hade mamma fått hem mangokalkon för nästan 2500 kr 😅🙈
 
Var på intervju för ett jobb som personlig assistent i måndags, men tackade nej då det inte skulle passa mig.
Det lönade sig!
Idag fick jag ett samtal från stället med erbjudande om att vara med i rekryteringsprocessen för att vara kundansvarig där då de fått så bra intryck av mig. En helt annan tjänst alltså.
Himla roligt! 😀
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Frost idag... men kisse skulle prompt ut direkt på morgonen ändå. Hon måste ju patrullera ägorna!
60 61 62
Svar
1 238
· Visningar
34 498
Relationer Konstig rubrik kanske men jag ska förklara. Jag har iprincip alltid varit väldigt blyg och så. Och ända från jag var liten så um gicks...
2
Svar
35
· Visningar
1 578
Kropp & Själ Jag har börjat vakna tidigt (ofta mellan 4 och 5) på morgonen, av att jag mår illa och/eller är hungrig. Det är så pass att jag inte kan...
2
Svar
27
· Visningar
1 238
Senast: Enya
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
Svar
17
· Visningar
1 331
Senast: Troll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp